برگزاری سلسله نشست‌های «کتاب عیون اخبارالرضا(ع) از نگاه فرهیختگان»

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۸ کد : ۲۴۴۱۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۵۳
بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نمایندگی قم با مشارکت جهاد دانشگاهی استان قم در راستای برگزاری همایش علمی «کتاب عیون اخبار الرضا(ع) از نگاه فرهیختگان»، پیش‌نشست‌هایی با حضور اندیشمندان حوزوی برگزار می‌کند.
برگزاری سلسله نشست‌های «کتاب عیون اخبارالرضا(ع) از نگاه فرهیختگان»

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، پیش نشست‌های همایش علمی کتاب "عیون اخبار الرضا(ع) از نگاه فرهیختگان" به شرح زیر است:

نشست علمی «نقد و بررسی ارجاعات کتاب اصول مذهب الشیعه قفاری به عیون اخبار الرضا(ع)» هفتم آبان‌ماه ساعت ۱۰ با حضور محقق گرمفی برگزار می‌شود.

دومین پیش‌نشست این همایش نیز چهاردهم آبان ساعت ۲۰ با عنوان «اسناد متصل کتاب عیون اخبار الرضا(ع)» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدرضا مؤدب برگزار خواهد شد.

عنوان سومین پیش‌نشست «تعلیقات شیخ صدوق بر احادیث کتاب عیون اخبار الرضا(ع): گونه‌ها و کارکردها» است که بیست و دوم آبان‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عبداللهی نیز بیست و نهم آبان‌ماه در چهارمین پیش‌نشست این همایش به بحث درباره «عقلانیت وحیانی در احادیث کتاب عیون اخبار الرضا(ع)» خواهد پرداخت.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند این نشست‌ها را به صورت زنده از منوی پخش زنده در سایت جهاد دانشگاهی واحد استان قم به آدرس www.jd-qom.ac.ir و یا با مراجعه به وبسایت وبینار به آدرس  http://webinar.razavi.ir/qom مشاهده نمایند.

 

پوستر

کلید واژه ها: پخش زنده همایش تخصصی پیش نشست بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی


نظر شما :