اخذ مجوز نشر دیجیتال توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قم

۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۳ کد : ۲۴۰۱۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۲۸
نویسنده خبر: علی شریعتی
انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان قم، موفق به دریافت مجوز ”نشر دیجیتال برخط” از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
اخذ مجوز نشر دیجیتال توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قم

توسعه و گسترش فناوری، نشر دیجیتال و ابزارهای همراه روز به روز با اقبال عمومی بیشتری مواجه می شوند. ماهیت فناوری و تغییر روندهای رفتار مصرف کننده نه تنها تعاریف و مفاهیم کلیدی صنعت نشر را دگرگون کرده و به کمرنگ شدن تمایز بین محورهای تولید و توزیع منجر شده است، بلکه ناشران را وادار به بازنگری در ساختار کسب و کار خود کرده است.

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان قم، پس از بررسی صلاحیت‌های عمومی و تخصصی موفق به دریافت مجوز ”نشر دیجیتال برخط” از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های: تصدی رسانه برخط تلفن هوشمند، نشر دیجیتال برخط، تکثیر حامل‌های دیجیتال محدود(Duplicator)، نشر دیجیتال مبتنی بر حامل، تصدی رسانه برخط کاربر محور، تصدی رسانه برخط پیام­ده شد.

گفتنی است این واحد با عنایت به خدمات گسترده نشر دیجیتال، آمادگی لازم جهت همکاری با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف را در خصوص ارائه خدمات نشر دیجیتال در زمینه‌های کتاب الکترونیک، نرم افزارهای یارانه‌ای، بازی‌های یارانه‌ای، اینترنت، هنرهای دیجیتال و تلفن همراه و سرویس‌های مختلف آن را دارد.

کلید واژه ها: انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان قم نشر دیجیتال


نظر شما :