اعلام فراخوان عضوگیری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قم

۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۸ کد : ۲۳۹۸ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۲۶۳
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم از اعلام فراخوان عضوگیری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با شروع سال تحصیلی در استان قم  خبر داد.
اعلام فراخوان عضوگیری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم علی حسینی اظهار کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به عنوان مجموعه دانشجویی جهاد، سال‌ها است که فرآیند عضوگیری دانشجویان را به صورت عادی و عمومی در سطح دانشگاه‌های کشور در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به عضویت در سازمان دانشجویان تا پایان مهرماه فرصت دارند، تا با مراجعه به شعب جهاددانشگاهی در دانشگاه های استان و یا سایت جهاددانشگاهی واحد استان قم به نشانی http://acecr.ac.ir/qom مراجعه و نسبت به دریافت فرم ثبت نام و تکمیل آن اقدام کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم عنوان کرد: دانشجویانی که دغدغه فعالیت های دانشجویی در حوزه های مختلف را دارند و علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌های اندیشه‌ای، زیست محیطی، اجتماعی، کارآفرینی، کتاب و کتابخوانی، فرهنگ و هنر، گردشگری، علمی و غیره هستند، می‌توانند عضو این سازمان شوند.

حسینی بیان کرد: دانشجویان در صورت عضویت در سازمان دانشجویان در با توجه به علاقه و مهارت های خود در تیم های دانشجویی قرار گرفته و در طول مدت عضویت و همکاری با جهاد از دوره های افزایش مهارت و توانمند سازی که ویژه دانشجویان برگزار می‌شود، بهرمند شده و علاوه بر آن از برنامه‌ها و مجموعه فعالیت‌ها می‌توانند استفاده ‌کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان در مدت تحصیل خود می‌توانند با مراجعه به جهاددانشگاهی قم عضو این سازمان شوند؛ یکی از بزرگ‌ترین مزایای فعالیت در این کانون‌ها ، گروه‌ها و تیم های سازمان دانشجویان، بهره‌مندی از فعالیت‌های متنوعی است که جهاد دانشگاهی در سراسر کشور انجام می‌دهد و دانشجویان می‌توانند خودشان در روند اجرای این فعالیت‌ها حضور داشته و تجربه کسب کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم  تصریح کرد: گروه‌ها و کانون‌هایی که در قالب سازمان تشکیل می‌شوند امکان همکاری با دانشجویان دانشگاه‌های دیگر سطح استان را دارند‌ که در این راستا می‌توانند فعالیت‌هایی را خارج از فضای دانشگاه و بر اساس نیاز استان برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

وی در پایان یادآور شد: هدف از فراخوان، جذب نودانشجویان است ولی تمامی دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر جهاددانشگاهی عضو سازمان شوند.

لازم به ذکر است سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی یکی از واحدهای وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی بوده که در سال ۱۳۷۷ به منظور ساماندهی مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی، و فوق برنامه و جهت تحقق استراتژی برنامه توسعه جهاد دانشگاهی مبنی بر «تاکید بر تقویت فرهنگ و ارزش های اسلامی در جامعه و به خصوص در نسل جوان و دانشجویان دانشگاه‌ها تأسیس شده است.»
 

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی سازمان دانشجویان فراخوان


نظر شما :