سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌کند:

مسابقه ملی فیلمسازی "تجربه دانشگاه: روایت اول، رشته من"

۰۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۸ کد : ۲۳۱۶۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۲۲
مسابقه ملی فیلمسازی "تجربه دانشگاه: روایت اول، رشته من" به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
مسابقه ملی فیلمسازی "تجربه دانشگاه: روایت اول، رشته من"

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مدیر شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در قم بیان کرد: مسابقه ملی فیلمسازی "تجربه دانشگاه: روایت اول، رشته من" با هدف افزایش آگاهی متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها نسبت به انتخاب رشته، آینده شغلی و دانشگاه مدنظر طراحی شده است.

وی ادامه داد: در این مسابقه دانشجویان سال آخر و یا فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند در قالب یک فیلم 5 دقیقه ای به معرفی رشته بپردازند.

زارعی در مورد زمان بندی فیلم گفت: دانشجویان می بایست یک دقیقه به معرفی کلی رشته (رتبه پذیرش، تعداد گرایش ها، رتبه بندی دانشگاه و ...)، یک دقیقه به اهمیت آن رشته در علوم روز، 30ثانیه به اهمیت آن در زندگی رزومره، یک دقیقه بف فرصت های تحصیلی آن در دانشگاه های داخلی و خارجی، 30ثانیه به بررسی تجربه شخصی و یک دقیقه به بیان مشکلات و معضلات رشته بپردازند.

مدیر شعبه سازمان دانشجویان قم گفت: دانشجویان می توانند فیلم های خود را حداکثر تا 20 مهرماه به حساب کاربری سازمان دانشجویان استان قم در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی @jdqom_students ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات با شماره 02537832878 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است در پایان مسابقه، به بهترین فیلم از نظر مخاطبان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

کلید واژه ها: مسابقه


نظر شما :