کارکرد اندیشه و مبانی اسلامی در سختی ها و بیماری ها تبیین می‌شود

۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۴ کد : ۲۱۸۱۲ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۱۶
جهاد دانشگاهی استان قم با همکاری بنیاد نخبگان استان قم، وبینار "کارکرد اندیشه و مبانی اسلامی در سختی ها و بیماری ها با رویکرد بیماری کرونا" را برگزار خواهد کرد.
کارکرد اندیشه و مبانی اسلامی در سختی ها و بیماری ها تبیین می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم وبینار "کارکرد اندیشه و مبانی اسلامی در سختی ها و بیماری ها با رویکرد بیماری کرونا" ساعت 10 روز پنجشنبه 30 مرداد ماه از طریق سامانه آموزش آنلاین جهاد دانشگاهی برای بهره‌مندی عموم شهروندان برگزار خواهد شد.

در این وبینار دکتر محمد محمدرضایی، استاد فلسفه دین در دانشگاه تهران موضوعاتی همچون "خدا و دعای مومنان و کرونا"، "خدا و توسل به ائمه مصومین (ع) خقته در خاک"، "مسأله شرور و کرونا و فریادرسی خدا" و "نقش معنویت در درمان بیماری ها از جمله بیماری کرونا" را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد داد.

علاقه مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند با کلیک بر لینک سامانه آموزش آنلاین جهاد دانشگاهی استان قم در ساعت و روز مشخص شده با وارد سازی نام و نام خانوادگی به عنوان نام کاربری و عبارت 123456 به عنوان رمز عبور از محتوای این وبینار بهره‌مند شوند و در صورت بروز هرگونه پرسش در این خصوص با شماره 37832878-025  تماس حاصل نمایند.

http://amjad.jde.ir/qm

 

کلید واژه ها: وبینار رایگان


نظر شما :