همایش جایگاه امام رضا(ع) در فرهنگ ملل در قم برگزار شد

۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹ کد : ۱۹۷۷۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۵۱
همایش جایگاه امام رضا (ع) در فرهنگ ملل با حضور محققان و اندیشمندانی از کشورهای مختلف در قم برگزار شد.
همایش جایگاه امام رضا(ع) در فرهنگ ملل در قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به نقل از خبرگزاری حوزه، این همایش صبح روز پنجشنبه 12 تیرماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی میانجی مدیر موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی راد رئیس دفتر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و محققان و اندیشمندانی از کشورهای مختلف دنیا با مشارکت و همکاری جهاد دانشگاهی واحد استان قم در سالن امام خمینی (ره) موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی برگزار شد.

شیخ عبدالله دقاق مدیر حوزه علمیه بحرینی‌ها در قم طی سخنانی در این مراسم به اهمیت جبهه مقاومت و نقش آن در مقابله با جبهه کفر اشاره کرد.

در ادامه این همایش محققان و اندیشمندانی از کشورهای الجزایر، آرژانتین، پاکستان و نیجریه به بیان دیدگاه‌های خود درزمینهٔ امام رضا (ع) پرداخته و گزارشی از میزان ارادت و علاقه‌ای مردم کشورهای خودشان به امام هشتم شیعیان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی راد رئیس دفتر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نیز در این همایش اظهار داشت: هدف همایش جایگاه امام رضا (ع) در فرهنگ ملل همگرایی و هم‌افزایی در ایجاد جبهه فرهنگی واحد است.

  •  

کلید واژه ها: همایش


نظر شما :