«تأملی بر مفاهیم اخلاق در سازمانها» منتشر شد
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این کتاب، اخلاق برای مدیران به منزله یک مزیت رقابتی در سازمان مدنظر گرفته شده است و بر این اساس، کتاب در 7 فصل "کلیات اخلاق"، "اخلاق حرفهای"، "هوش اخلاقی"، "قضاوت اخلاقی"، "تصمیمگیری اخلاقی"، "رفتار اخلاقی" و "جو اخلاقی سازمان" اخلاق مداری مدیران را مورد بررسی قرار میدهد.
در پیشگفتار کتاب میخوانیم: در جوامع امروزی بسیاری از نیازهای جامعه و مردم از طریق سازمانها رفع میشود؛ جهتدهی و مسیر سازمان از طریق تفکر و عمل مدیران امکانپذیر است و این امر بدون توجه به اخلاقیات میسر نمیشود، زیرا اخلاق مهمترین متغیر در موفقیت سازمان بوده و حاکمیت اخلاق در سازمان قادر است به میزان چشمگیری سازمان را در جهت کاهش تنشها و موفقیت در جهت تحقق اهدافش یاری کند، امروزه داشتن اخلاق برای مدیران به منزله یک مزیت رقابتی در سازمان مطرح میشود.
"تأملی بر مفاهیم اخلاق در سازمانها" به قلم امیرحسین محمدداودی و محدثه مطهری به تالیف رسیده و در 332 صفحه و شمارگان 1000 نسخه توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قم منتشر شده است.
نظر شما :