برگزاری کارگاه آموزشی «پژوهش در محیط وب»

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۸۰۱۶ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۵۷
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم از برگزاری برخط کارگاه آموزشی "پژوهش در محیط وب" خبرداد.
برگزاری کارگاه آموزشی «پژوهش در محیط وب»

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی در گفت‌وگویی عنوان کرد: دنیای وب منبع عظیمی از اطلاعات است که روز به روز برحجم آن افزوده می‌شود، در حال حاضر هزاران صفحه اینترنتی که اطلاعات فراوانی از موضوعات مختلف را در بر دارند، روی سرورهای مختلف ذخیره شده‌اند.

وی افزود: با ایجاد مداوم صفحات جدید و روند رو به گسترش آن به این حجم اطلاعات افزوده می‌شود، همچنین مباحثی مانند انفجار اطلاعات، آلودگی اطلاعات و... نیز اشاره به رشد فزاینده اطلاعات در دنیای وب دارد؛ اما در این محیط دگرگون‌پذیر، دغدغه عمده کاربران چگونگی دستیابی به اطلاعات و برداشت اطلاعات مورد نیاز از میان انبوه ذخایر منابع اطلاعاتی است. به عبارت دیگر اگر کاربری دنبال موضوعی خاص باشد، کدام صفحه را باید بخواند؟ از میان این تعداد عظیم صفحات موجود، کدام صفحه نیاز او را برآورده می‌کند؟

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: برهمین اساس و با هدف آشنایی پژوهشگران با چگونگی جستجو و ابزار پژوهش در وب، جهاد دانشگاهی قم با همکاری کتابخانه مرکزی دانشگاه قم و همراهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی(ره) کارگاه آموزشی "پژوهش در محیط وب" را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این کارگاه به صورت یک دوره 10ساعته و با تدریس دکتر سید مهدی طاهری عضو هیات علمی و رییس کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌شود که در پایان دوره، برای شرکت کنندگان گواهینامه حضور، صادر خواهدشد.

حسینی درپایان گفت: علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند با شماره 31654 تماس حاصل نمایند و یا به لینک https://formaloo.com/qDT0s مراجعه کنند.

کلید واژه ها: کرونا_را_شکست_میدهیم کارگاه آموزشی


نظر شما :