برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت برخط

۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۶ کد : ۱۷۱۳۰ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۹۸
دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت از برگزاری اختتامیه این جشنواره به صورت بر خط خبر داد و گفت: این تصمیم با توجه به  شرایط موجود کشور متاثر از همه‌گیری کرونا اتخاذ شده است.
برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت برخط

علی حسینی با بیان این خبر افزود: داوری آثار ارسالی به دومین جشنواره ملی مهدویت در بخش‌های هنری و ادبی به پایان رسیده است و طبق اعلام قبلی معرفی برگزیدگان از روز نیمه شعبان همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) آغاز می‌شود و طی دو مرحله برگزیدگان بخش‌های هنری و ادبی اعلام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره ملی مهدویت با مشارکت 2400 شرکت کننده در بخش‌های ادبی، هنری و کتابخوانی برگزار شد و  1217نفر آثار مهدوی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و 1188نفر نیز در مسابقه کتابخوانی شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: داوری آثار با همکاری حوزه هنری استان قم و انجمن عکاسان قم و همچنین حضور اساتید برجسته، با بالاترین کیفیت و دقت ممکن انجام گرفت.

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت در ادامه به برگزاری اختتامیه جشنواره اشاره کرد و گفت: علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تاکید دست اندرکاران جشنواره به برگزاری اختتامیه لکن با توجه به شرایط موجود کشور متاثر از همه‌گیری بیماری کرونا امکان برگزاری اختتامیه به صورت معمول وجود ندارد.

حسینی ادامه داد: برهمین اساس تصمیم بر این شد که اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت مجازی و بر خط برگزار شود که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

کلید واژه ها: جشنواره ملی مهدویت کرونا_را_شکست_میدهیم


نظر شما :