حضور بیش از ۲۴۰۰ شرکت کننده در دومین جشنواره ملی مهدویت

۰۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۴ کد : ۱۶۴۶۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۶۵۹
دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت‌ گفت: در دومین دور این جشنواره ۱۲۱۷نفر آثار مهدوی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و همچنین ۱۱۸۸نفر در مسابقه کتابخوانی شرکت کردند.
حضور بیش از ۲۴۰۰ شرکت کننده در دومین جشنواره ملی مهدویت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی، ضمن اعلام پایان مهلت شرکت در دومین جشنواره ملی مهدویت، عنوان کرد: جشنواره ملی مهدویت با هدف ترویج فرهنگ مهدوی و تولید آثار فاخر در این عرصه، سال گذشته آغاز به کار کرد.

وی افزود: دومین دوره جشنواره ملی مهدویت نیز با محوریت تمدن سازی نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور، همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان آغاز به کار کرد و فراخوان ارسال آثار انجام گرفت که علاقه‌مندان می‌توانستند آثار خود در موضوع مهدویت را در بخش‌های عکس، پادکست، تصویرسازی، شعر، دلنوشته، داستان کوتاه و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا 15دی‌ماه ادامه داشت که به دلیل درخواست‌ها و استقبال گسترده از جشنواره، تا 30بهمن‌ماه تمدید شد که در پایان 1217شرکت‌کننده، آثار خود را به جشنواره ارسال کردند.

وی ادامه داد: دومین جشنواره ملی مهدویت همچنین در بخش کتابخوانی و با محوریت کتاب انسان 250ساله مقام معظم رهبری برگزار شد که این مسابقه نیز در 30بهمن ماه و به مدت یک‌روز برگزار شد که در این بخش نیز 1188نفر در مسابقه کتابخوانی شرکت کردند.

حسینی تصریح کرد: آثار ارسالی به دومین جشنواره ملی مهدویت در مرحله بررسی اولیه و تفکیک سازی آثار قرار دارد و به زودی روند داوری آثار آغاز خواهد شد و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود؛ همچنین قرعه کشی مسابقات کتابخوانی، روز 18اسفندماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) برگزار می‌شود و برگزیدگان در سایت جشنواره معرفی خواهند شد.

کلید واژه ها: جشنواره ملی مهدویت


نظر شما :