آغاز مسابقه کتابخوانی دومین جشنواره ملی مهدویت

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۶:۱۸ کد : ۱۶۳۲۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۵۲
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم از آغاز برگزاری مسابقه کتابخوانی دومین جشنواره ملی مهدویت خبر داد.
آغاز مسابقه کتابخوانی دومین جشنواره ملی مهدویت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی در گفت وگویی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی مهدویت گفت: دومین جشنواره ملی مهدویت به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ متعالی مهدویت برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اظهارکرد: جشنواره امسال دارای بخش های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری بود که با استقبال علاقه مندان به هنر و فرهنگ مهدویت مواجه شده است که یکی از بخش های این جشنواره، مسابقه سراسری کتابخوانی است که با محوریت کتاب «انسان 250 ساله» برگزار می‌شود.

وی افزود: مهدی(عج) یاوران گرامی می‌توانند از طریق لینک yarketab.com/mahdaviat وارد صفحه مسابقه شده و پس از تکمیل فرم عضویت به سوالات پاسخ دهند.

حسینی بااشاره به اینکه سوالات مسابقه کتابخوانی از فصل‌های "پیامبر اعظم" "امیرالمومنین" و "غایت حرکت انسان 250 ساله" کتاب طرح شده است بیان کرد: مسابقه از ساعت 8 الی 23:59 روز چهارشنبه 30 بهمن ماه برگزار می‌شود و هر شرکت کننده فقط یک بار می تواند در مسابقه شرکت کند.

دبیر جشنواره مهدویت ادامه داد: هر شرکت کننده 30 دقیقه وقت دارد تا به 20 سوال پاسخ دهد و لذا به 5 نفر از کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را داشته باشند به قید قرعه هر نفر 2000000 ریال جایزه تعلق می‌گیرد.

کلید واژه ها: جشنواره ملی مهدویت


نظر شما :