گرامیداشت پیروزی انقلاب تحت شعاع مسئله انتخابات قرار نگیرد

۰۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۷ کد : ۱۵۶۱۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۶۶
مسئول دبیرخانه کمیته دانشجویی استانداری قم بیان کرد: مساله انتخابات و تقارن با ایام الله دهه فجر اهمیت زیادی دارد و باید در این راستا برنامه‌ریزی جامعی داشته باشیم و نباید بگذاریم ایام دهه فجر تحت شعاع انتخابات قرار بگیرد، بر این اساس باید از سخنرانان انقلابی در برپایی برنامه‌ها استفاده کنیم.
گرامیداشت پیروزی انقلاب تحت شعاع مسئله انتخابات قرار نگیرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حسن محبوبی در دومین نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که روز دوشنبه هفتم بهمن ماه در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی قم برگزار شد تصریح کرد: جلساتی در استانداری قم در خصوص اجرای برنامه‌‌های دهه فجر در دانشگاه‌ها برگزار شد که با توجه به شرایط کشور و اهمیت موضوع و رویداد‌هایی که پشت سر گذاشته ایم، مشارکت دانشگاه‌ها اهمیت زیادی در این عرصه دارد.

محبوبی عنوان کرد: نباید اجازه داد برنامه‌ها تنها حول انتخابات انجام شود و دهه فجر را به فراموشی بسپاریم، از طرفی تمامی برنامه‌ها به صورت مستند تجمیع شود و دستاورد‌های انقلاب در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی مورد بررسی و تبیین قرار گیرد.

وی گفت: سخنرانان انقلابی نیز در حیطه مسائل فرهنگی و سیاسی و نظامی و دستاورد‌های کلان اقنلاب اسلامی به سخنرانی بپردازند به ویژه اینکه تبلیغات مسموم بخش زیادی از این دستاورد‌های کلان را به فراموشی سپرده است و ما در جنگ تدبیر نرم علیه ارزش‌های خودمان باید به فعالیت‌های فرهنگی دست بزنیم.

مسئول دبیرخانه کمیته دانشجویی استانداری قم افزود: باید با مقایسه صحیح و دقیق شرایط قبل و بعد از انقلاب و آنالیز دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها به نسل جوان، به پیکار با جنگ نرم برویم هر چند به نظر می‌رسد افسران جنگ نرم هنوز اهمیت فضای مجازی و لطماتی که به ارزش‌ها و باور‌ها می‌زنند را جدی نگرفته اند.

وی عنوان کرد: انتظار از مراکز علمی چون دانشگاه و حوزه در مقابله با هجمه‌‌های فرهنگی زیاد است و باید با آنالیز دقیق توطئه‌ها و نقشه‌‌های دشمن در این میدان نبرد، ایستادگی کنیمف به ویژه اینکه صد‌ها کانال ماهواره ای علیه انقلاب و ارزش‌ها و دین به پا خواسته اند اما یک کانال مربوط به شیعیان در ماهواره فعال نیست.

محبوبی با قدردانی از تلاش‌‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: در قم مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی بسیار جدی است و اجازه نمی‌دهیم این شهر به عنوان ام القرای جهان اسلام، آماج توطئه‌‌های دشمن و حربه‌‌های مزدوران قرار بگیرد، در این میان دانشجویان، ظرفیت‌‌های بالنده ای به شمار می‌روند که امیدواریم بتوان از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

کلید واژه ها: کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی


نظر شما :