سمینار مهارت تفکر برگزار شد

۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۴ کد : ۱۵۰۳۴ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۳۳۹
سمینار آموزش نوین مهارت تفکر و خلاقیت کودک به شکل کارگاهی و به همت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی با حضورکارشناسان و مدیران مهدکودک و فعالان عرصه کودک و نوجوان  واحد استان قم در سالن اجتماعات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم برگزار شد.
سمینار  مهارت تفکر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ابتدای این نشست که پنجشنبه 19 دی ماه در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی واحد استان قم برگزار شد، هادی خورسند، مدیر مرکز مشاوره جهاددانشگاهی قم با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در عرصه‎های مختلف، برگزاری این کارگاه را در راستای ماموریت‌های علمی و اجتماعی این نهاد انقلابی به شمار آورد.

مدیر مرکز  مشاوره جهاد دانشگاهی استان قم گفت: برای فرهنگ سازی و افزایش سطح کیفی آموزشی مدیران و مربیان مهدهای کودک، سمینار آموزش نوین مهارت تفکر و خلاقیت کودک را با تدریس ابداع کننده این شیوه آموزشی را برای نخستین بار در استان قم برگزار شد.

در ادامه  نیز مدیرکارگروه خانواده انجمن ایتام استان قم نیز با اشاره به فعالیت این انجمن از جمله تحت پوشش قراردادن 1330 خانواده توسط این انجمن خبرداد.

در ادامه نشست، دکتر خدابنده لو عضو هیئت علمی دانشگاه سلطان قابوس عمان به عنوان کارشناس و استاد کارگاه به ارایه بحث پرداخت.

وی در ابتدای بحث خود، هدف از تربیت فرزندان را تربیت نسلی دانست که توان تفکر داشته باشد و بدون فکر عکس العمل نشان ندهد.

همچنین دلیل اهمیت اسلام به مساله تفکر نیز برهمین اساس است که می تواند انسان ها را در جایگاه والاتری قراردهد.

این کارگاه شش ساعته در قالب یک برنامه کارگاهی برگزار شد.

کلید واژه ها: مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی سمینار آموزش نوین مهارت تفکر و خلاقیت کودک


نظر شما :