سلسله‌ی کارگاه‌های مهارت افزایی دانشجویان به فن دفاع وکالت رسید

۰۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۰ کد : ۱۴۵۶۳ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۳۷۹
نویسنده خبر: علی شریعتی
کارگاه آموزشی «آشنایی با مهارت‌های فن دفاع وکالت» روز یکشنبه ۱ دی ماه در تالار دکتر الماسی در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد.
سلسله‌ی کارگاه‌های مهارت افزایی دانشجویان به فن دفاع وکالت رسید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم؛ کارگاه آموزشی «آشنایی با مهارت‌های فن دفاع وکالت»، با استقبال  دانشجویان گروه حقوق در تالار دکتر الماسی دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر حسین کریمی، وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه در این کارگاه گفت: فن دفاع ترکیبی از علم و هنر است. با استفاده از فن دفاع می توان حرف خود را در دادگاه به کرسی بنشانیم.

وی ادامه داد: در فن دفاع باید یک استراتژی برای خود داشته باشیم و هنگامی که استراتژی اتخاذ شده دچار مشکل شود می توان با استفاده از یک تاکتیک دفاعی به حل مشکل بوجود آمده در استراتژی پرداخت و از شکست در دادگاه جلوگیری کرد.

کریمی سطح سواد وکیل را از مهمترین مولفه ها در فن دفاع دانست و گفت: جلوگیری از غلط‌های املایی، داشتن مهارت‌های ارتباطی مورد نیاز، تسلط به اعصاب، خلاصه گویی و مفیدگویی، تیزبینی، احترام به ساحت دادگاه، ایستاده صحبت کردن و... از جمله نکاتی است که یک وکیل برای موفقیت در امر دفاع از موکل خود باید رعایت کند.

گفتنی است این کارگاه از سلسله کارگاه های توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجویان بود که با استقبال بی نظیر دانشجویان دانشگاه های سطح استان قم مواجه شد.

 

 

 

 

کلید واژه ها: سلسله کارگاه های توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه پردیس فارابی دانشگاه تهران


نظر شما :