از سلسله کارگاه های کافه سرمایه جهاد دانشگاهی
کارگاه بازاریابی دیجیتال برگزار شد
در این کارگاه که اولین کارگاه از سلسله کارگاه های مربوط به بازاریابی دیجیتال بود مدرس در ابتدا یک داستان در مورد ایده تا بازار و مشکلاتی که پیرامون یک ایده تا وقتی که به محصول تبدیل شوند توضیح داد.
وی همچنین اطلاعاتی در مورد مدیریت و هرم مازلو بیان کرد و افزود: در بحث های بازاریابی هیچوقت تصمیمات بازار جواب نمیدهد زیرا ممکن است در ابتدا فروشنده ها استقبال کنند ولی مردم اعتماد نکنند و مورد مصرف مردم قرار نگیرد.
مدرس کارگاه بازاریابی دیجیتال ادامه داد: در بحث بازاریابی هرچیزی انقدر می ارزد که بابتش پول میدهند
ایشان در ادامه به توضیح BCS که مخفف شده "تمایز، کیفیت و تمرکز" پرداخت و گفت: محصولی برند میشود که از این 3 امتیاز بهره برده باشد.
وی همچنین تئوری گاو بنفش را به طور کامل توضیح داد و در انتها با معرفی چند کتاب در حوزه های بازاریابی، موفقیت، رقابت، نگاه به زندگی و مدیریت فکر جلسه را خاتمه داد.
نظر شما :