۱۵ سال است به خانواده ها خدمت می‌کنیم

۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۱ کد : ۱۲۸۲۳ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۳۶۴
نویسنده خبر: علی شریعتی
سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: مرکز رویا اولین مرکز درمان ناباروری بود که در استان قم تشکیل شد و به ارائه خدمات فوق تخصصی با بروز ترین شیوه های درمانی به خانواده های قمی پرداخت، خدمتی که همچنان ادامه دارد.
۱۵ سال است به خانواده ها خدمت می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم لیلا ناصرپور روز سه شنبه 14 آبان ماه در دیدار اعضای جهاد دانشگاهی با امام جمعه پردیسان به ارائه گزارشی از آمار مراجعه خانواده های بدون فرزند از استان های همجوار و کشورهای همسایه پرداخت و گفت: هم اکنون 60درصد مراجعین مرکز درمان ناباروری رویا از خارج استان به این مرکز مراجعه میکنند که از این تعداد 12 تا 13 درصد از این خانواده ها از دیگر کشورها به این مرکز مراجعه می‌کنند.

وی به سابقه 15 ساله مرکز فوق تخصصی درمان ناباروی جهاد دانشگاهی (رویا) در استان قم اشاره کرد و گفت: مرکز رویا اولین مرکز درمان ناباروری در استان قم مرکز بود که در استان قم تشکیل شد و به ارائه خدمات فوق تخصصی به خانواده ها با بروز ترین شیوه های درمانی در استان پرداخت که تا کنون ادامه دارد.

ناصرپور گفت: حوزه فعالیت های پژوهشی جهاد دانشگاهی در استان قم پزشکی است ولیکن با این وجود مراکز خدمات تخصصی متنوعی داریم که فعالیت هایی در زمینه های فناوری اطلاعات، معماری شهرسازی، درمان ناباروری و دورا پزشکی انجام می دهد.

سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قم ادامه داد: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری رویا اولین مرکز درمانی در استان قم است که مجوز پذیرش بیماران خارجی (IPD) را دریافت و استاندارد های بین المللی را رعایت کرده است و بیش از هزار مراجع خارجی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم (رویا) پذیرش شده که به همین سبب جهاد دانشگاهی توانسته است ارز آوری خوبی برای استان داشته باشد.

وی با اشاره به این که گردشگری سلامت صنعتی است که می تواند به اقتصاد استان و به اقتصاد کشور کمک کند بیان کرد: طرحی را در ستاد اقتصاد مقاومتی با عنوان سامانه گردشگری سلامت استان قم پیشنهاد داده ایم که با تصویب این ستاد و استقبال استاندار قم در حال انجام است.

ناصرپور افزود: مشکلاتی در گسترش صنعت گردشگری سلامت وجود دارد که در صدد هستیم با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط این مشکلات را نیز از میان برداریم تا برای تبدیل استان قم به قطب گردشگری سلامت در ایران قدم های ارزنده ای برداریم.

 

کلید واژه ها: دیدار پردیسان امام جمعه مرکز درمان ناباروری گردشگری سلامت


نظر شما :