جذب دانشجویان در شعب جهاد دانشگاهی استان قم

۰۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۱ کد : ۱۱۷۱۱ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۶۶۴
نویسنده خبر: علی شریعتی
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم از آغاز فرایند جذب دانشجویان دانشگاه های سطح استان در سازمان دانشجویان خبر داد.
جذب دانشجویان در شعب جهاد دانشگاهی استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم, علی حسینی به تشریح فعالیت جهاد دانشگاهی در دانشگاه های سطح استان پرداخت و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های استان قم اقدام به ثبت نام و جذب دانشجوها در این سازمان کرده است.

حسینی ادامه داد: شعبه سازمان دانشجویان استان قم به‌ منظور سازماندهی مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان در حوزه‌های مختلف برای کشف، شکوفایی و اعتلای استعدادها و ارتقای همکاری و مشارکت آنان در قالب گروه های متنوع دانشجویی، هرساله در سطح استان از دانشجویان تازه وارد عضوگیری می‌کند.

وی به حوزه های مختلف فعالیت دانشجویان در دفاتر سازمان دانشجویان اشاره کرد و گفت: دانشجویان در رسته های اجتماعی، کارآفرینی، فرهنگی، کتاب و کتابخوانی، فرهنگ و هنر، گردشگری، علمی، فوق برنامه و… در راستای تقویت فرهنگ و ارزش‌ های اسلامی در جامعه و به‌ خصوص نسل جوان دانشگاهیان سازماندهی می شوند تا اعتلای استعداد ها و ارتقای توان همکاری گروهی در گروه های دانشجویی میسر شود.

حسینی افزود: جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های قم، علوم پزشکی استان قم، صنعتی استان قم، حضرت معصومه (س)، پردیس فارابی دانشگاه تهران و دانشگاه علمی کاربردی واحد استان قم شعبه دارد و دانشجویان می توانند برای اطلاع از برنامه های شعب به دفاتر جهاد دانشگاهی در این دانشگاه ها مراجعه نمایند.

 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان


نظر شما :