اجرای طرح «سنجش میزان رضایت ذینفعان شرکت گاز قم» با همکاری جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، نشست مشترک بررسی نتایج و یافتههای طرح «سنجش میزان رضایت ذینفعان شرکت گاز قم» با حضور مرتضی خوش لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان و سیدرضا طباطبایی، سرپرست جهاددانشگاهی استان قم در سالن جلسات شرکت گاز استان برگزار شد.
در ابتدای نشست، سیدرضا طباطبایی، رئیس جهاددانشگاهی استان قم ضمن تجلیل از نقش مؤثر شرکت گاز استان در جنگ تحمیلی و نیز خدمترسانی قابل تقدیر این شرکت در استان قم بیان کرد: جهاددانشگاهی در همراهی و همکاری بیش از پیش با شرکت گاز در توسعه خدمات و ارتقای فرهنگ مصرف بهینه آمادگی لازم دارد.
وی بیان کرد: اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ مصرف بهینه و مناسب نیازمند استمرار و نگاه علمی و تخصصی است که در این خصوص مراکز مطالعاتی و پژوهشی جهاددانشگاهی برحسب رسالت اجتماعی این نهاد مأموریت ویژهای را تعریف کردهاند.
در ادامه نشست، مرتضی خوش لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی از مهمترین و علمیترین مراکز افکارسنجی در کشور است که نقش بهسزایی در بازتاب فعالیتهای شرکت گاز به مردم و نیز بازخورد نظر مردم به شرکت گاز دارد که میتواند در روند سیاستگذاری، برنامهریزی و ارتقای خدمات شرکت گاز به عموم همشهریان قمی مؤثر باشد.
وی به نقش شرکت گاز در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونی علیه ملت ایران پرداخت و افزود: با تمام توان و ظرفیت در شرایط بحرانی در کنار دستگاههای نظامی و دفاعی کشور در خط مقدم جنگ بودیم و به همین دلیل شرکت گاز استان به عنوان آمادهترین و فعالترین واحد استانی شرکت ملی گاز در کشور مورد تقدیر قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم ضمن قدردانی از اجرای پیمایش سنجش میزان رضایت ذینفعان این شرکت توسط جهاددانشگاهی قم، گفت: امیدواریم در سال سوم همکاری و در اجرای طرح مذکور نیز پژوهشگران جهاددانشگاهی با حساسیت و دقت عمل مجموعه شرکت گاز استان را در پیشبرد اهداف خود یاری کند.
در ادامه نشست نیز، علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد قم ضمن ارائه گزارش پیرامون اجرای طرح «سنجش میزان رضایت ذینفعان شرکت گاز قم»، بیان کرد: یافتههای پژوهش در هفت بخش مشتریکن جزء، مشترکین عمده، تأمینکنندگان، همسایگان، نمایندگان جامعه، مراجعین حضوری و مدیران شرکت ملی گاز ارائه شده است.
وی افزود: وضعیت میزان رضایت ذینفعان این شرکت بیانگر استمرار وضعیت رو به رشد شرکت در طی سالهای اخیر است که براساس رتبهبندی کشوری شرکت ملی گاز، استان قم، در رتبه بسیار خوبی قرار دارد.
یادآور میشود، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) واحد قم در دومین سال متوالی مجری طرح «سنجش میزان رضایت ذینفعان شرکت گاز استان» با حجم نمونه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان قمی بود که این پیمایش در طی ۳ ماه و با حضور تیم پژوهشگران و پرسشگران جهاد دانشگاهی به اتمام رسیده است.
نظر شما :