برگزاری کارگاه تولید محتوا در فضای مجازی ویژه توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، کارگاه تولید محتوا در فضای مجازی سه شنبه 13 آذر ماه به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قم، با هدف توانمندسازی و افزایش مهارتهای تخصصی در حوزه تولید محتوا در دانشگاه قم سالن یاس با تدریس آقای احمد زین العابدین برگزار شد.
این کارگاه با هدف آشنایی شرکت کنندگان با اصول و فنون تولید محتوای موثر در شبکههای اجتماعی، بازاریابی دیجیتال و جذب مخاطب برگزار شد، مطالب متنوعی ارائه گردید. در این کارگاه به مباحثی همچون تدوین استراتژی محتوا، نحوه کار با ابزارهای تولید محتوا، مدیریت شبکههای اجتماعی و روشهای موثر بازاریابی در فضای مجازی پرداخته شد.
مدرسان این کارگاه تأکید کردند که تولید محتوا یک فرآیند مستمر و دائمی است. یک بازاریاب محتواییِ خوب علاوه بر تولید به موقع محتوا، باید برنامهای دقیق برای تبلیغ آن داشته باشد و برای قبل و بعد از انتشار پستها آماده باشد. به شرکتکنندگان توصیه شد که به عنوان تولیدکنندهی محتوا، محتوای خود را برای یک سفر دراز مدت آماده کنند.
استراتژیهای تبلیغیِ محتوا پس از انتشار و توزیع آن در پلتفرمهای اجتماعی به همان اندازه مهماند که نگارش محتوا اهمیت دارد. به همین دلیل، شرکتکنندگان باید همواره روی محتوای خود نظارت داشته باشند، عملکرد آنها را چک کنند و مطمئن شوند که این محتوا تا چه حد توانسته به مخاطبان هدف کمک کند.
این کارگاه با حضور جمعی از علاقهمندان به حوزه بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا برگزار شد و با استقبال خوبی مواجه گردید.
نظر شما :