سرپرست معاونت آموزش جهاددانشگاهی:

ارتباط موثرتر میان بهزیستی و جهاددانشگاهی قم تداوم داشته باشد

۰۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۹ کد : ۷۱۹۲۳ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۷
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، با تأکید بر اینکه می‌توان ارتباط موثرتر میان اداره کل بهزیستی و مراکز آموزشی جهاددانشگاهی را تسهیل کرد از ایجاد و تقویت فضاهای مشترک فرهنگی، توسعه آموزش‌های مهارتی، بسترسازی برای آموزش جامعه هدف به‌عنوان زمینه‌های همکاری با این اداره کل نام برد.
ارتباط موثرتر میان بهزیستی و جهاددانشگاهی قم تداوم داشته باشد

به گزارش مروابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم،  یاسر شریفی روز دوشنبه در نشست مشترک با  جهاد دانشگاهی استان با مسوولان اداره کل بهزیستی استان، افزود: جهاددانشگاهی واحد استان قم می تواند در توانمند سازی افراد تحت پوشش بهزیستی که یکی از دغدغه ها و اولویت های این اداره کل است نقش آفرین باشد.
وی با اشاره به وجود همکاری موفق بین اداره کل بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان ابراز امیدواری کرد تا این همکاری ها در راستای خدمت رسانی این دو دستگاه تداوم و توسعه داشته باشد .
وی خاطر نشان کرد: بهزیستی و جهاددانشگاهی می‌توانند در حوزه‌های آموزشی، اشتغال و کارآفرینی همکاری‌های خوبی در جهت توسعه اهداف دو نهاد علی الخصوص توانمندسازی جامعه هدف داشته باشند.
همچنین در این جلسه روند همکاری ها در حوزه های مختلف بررسی و طرفین برای همکاری های مختلف اعلام آمادگی کردند و مقرر گردید در حوزه های مختلف کارگروه های مرتبط تشکیل و همکاری ها گسترش یابد.
شایان ذکر است؛ با توجه به برگزاری آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ویژه معلولین، نحوه و روند برگزاری آزمون مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

کلید واژه ها: سازمان بهزیستی جهادانشگاهی استان قم


نظر شما :