ادغام مراکز آموزش «علوم انسانی» و «زبان های خارجی» معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۹ کد : ۷۱۲۳۸ آموزشی عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۷
مرکز آموزش «علوم انسانی و هنر» و مرکز آموزش تخصصی«زبان‌های خارجی» معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، با یکدیگر ادغام شدند.
ادغام مراکز آموزش «علوم انسانی» و «زبان های خارجی» معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، 2 مرکز علوم انسانی و زبان‌های خارجی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم در راستای هم‌افزایی گروه‌های تخصصی و چابک ‌سازی معاونت ادغام شدند.
شایان ذکر است؛ این مرکز در حال حاضر با عنوان "مرکز آموزش های تخصصی شماره یک جهاددانشگاهی" در حال فعالیت است.
خاطرنشان می شود؛ مرکز علوم انسانی در جهت توسعه فرصت های یادگیری متناسب با نیازها، علایق و استعدادهای فردی و گروهی و "افزایش سطح دانش عمومی مردم در حوزه علوم انسانی، علوم پزشکی، ضمن خدمت و آموزش مهارت های لازم در این حوزه در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
همچنین مرکز آموزش های تخصصی زبان های خارجی جهاددانشگاهی قم مجموعه ای پیشگام در آموزش‌های حوزه زبان های خارجی با توانمندی تبدیل شدن به قطب علمی مهارتی است که به‌ منظور تربیت نیروهای کارآمد و خلاق در حوزه های ارتباطی و زبان های خارجی در حال فعالیت می باشد.
علاقمند به شرکت در دوره های تخصصی این مرکز می توانند همه روزه از ساعت 8:00 صبح الی 21:00 با مراجعه حضوری به آدرس بلوارمحمد امین(ص)، بین کوچه 18 و 20 و یا شماره تلفن 02537192 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: مرکز زبان جهاددانشگاهی


نظر شما :