جهاد دانشگاهی به تولید علم بومی در کشور ورود می‎کند

۰۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵ کد : ۹۹۴۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۹۳
نویسنده خبر: علی شریعتی
امام جمعه سلفچگان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی تاکنون روند رو به رشد و مثبتی داشته است بیان کرد: جهاد تاکنون در زمینه ایجاد خلاقیت و ابتکار و نوآوری در بین دانشجویان اقدامات مفیدی انجام داده است، و دانشجویان را به سمت تبدیل علم به عمل و کاربردی کردن علوم  سوق داده است.
جهاد دانشگاهی به تولید علم بومی در کشور ورود می‎کند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد حسین کتابچی، عنوان کرد: جهاددانشگاهی اتفاقی مبارک در نظام جمهوری اسلامی ایران است که توسط دانشجویان مومن و پرتلاش که با خلوص نیت وارد کار در این نهاد شده‌اند، ایجاد شد و تاکنون نیز شاهد موفقیت‎ها و دستاوردهای چشمگیری از جهاد دانشگاهی بوده‎ایم.

وی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی بر انجام کارهای جهادی و مدیران جهادگر گفت: جهاد دانشگاهی نشان داده ‎است پتانسیل و ظرفیت‎های امیدبخشی در زمینه حل مشکلات کشور دارد و می تواند راه‎حل و راه نجاتی برای مشکلات کشور و از جمله در زمینه اقتصادی  کمک‎های شایانی انجام دهد.

امام جمعه سلفچگان ادامه داد: ایجاد شرکت‎های دانش بنیان با مشارکت جهاد دانشگاهی کمک‎های زیادی به تولید علم بومی در کشور می‎کند، مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‎هایشان تاکید بر ایجاد علم بومی کرده‌‌اند و فرموده‎اند علم هرکشور به منزله قدرت آن کشور است و جوامع پیشرفته با تکیه برعلم داخلی خود توانسته‎اند قدرت‎مند شوند.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی تاکنون روند رو به رشد و مثبتی داشته است بیان کرد: جهاد تاکنون در زمینه ایجاد خلاقیت و ابتکار و نوآوری در بین دانشجویان اقدامات مفیدی انجام داده است، و دانشجویان را به سمت تبدیل علم به عمل و کاربردی کردن علوم  سوق داده است .

کتابچی گفت: جهاد دانشگاهی بهتر است پتانسیل و ظرفیت خود را در زمینه علمی بیشتر متمرکز کند و در سایر زمینه‎ها با رویکرد علمی ورود کند و همیشه انجام کار‎های علمی در اولویت جهاد باشد، و از تمام مدیران و مسئولین جهاد دانشگاهی تقدیر و تشکر می‎کنم و امیدوارم ان‎شاالله با کمک نهاد‎هایی مانند جهاد دانشگاهی بتوانیم از پیچ مشکلات پیش روی کشور عبور کنیم.
 

کلید واژه ها: سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


نظر شما :