دوره آموزشی امدادگر اورژانس در استان قم برگزار می‌شود

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۶۲ عمومی
تعداد بازدید:۳۶۲۱
دوره آموزشی امدادگر اورژانس با همکاری جهاددانشگاهی واحد دانشگاه تهران برای اولین بار در استان قم برگزار می‌شود.
دوره آموزشی امدادگر اورژانس در استان قم برگزار می‌شود
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم دوره امدادگر اورژانس مورد تایید مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت، روز یکشنبه سوم تیر ماه در مرکز آموزش های گروه علوم پزشکی این واحد آغاز می‌شود.
 
در این دوره که شامل 40 ساعت آموزش تئوری و 40 ساعت عملی است و برگزاری آن 75 روز به طول می انجامد، فراگیران با مباحثی همچون مروری بر ساختمان و عملکرد بدن – نحوه کنترل علائم حیاتی(v/s) – تعریف کمکهای اولیه، وظایف امدادگر،ارزیابی مصدوم – روشهای اولیه نجات زندگی یا احیای قلبی -ریوی(CPR) – خفگی و اختلالات تنفسی و ... آشنا خواهند شد.
 
شایان ذکر است پس از اتمام دوره و موفقیت فراگیران در آزمون پایانی، گواهینامه کسب مهارت از سوی جهاددانشگاهی واحد دانشگاه تهران به ایشان اعطا خواهد شد.
 
علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با مراجعه به مرکز آموزشهای تخصصی گروه علوم پزشکی جهاددانشگاهی واقع در خیابان دورشهر، نبش کوچه 20 و یا تماس با شماره 37748632 نسبت به ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر اقدام فرمایند.
 

نظر شما :

Fatima ۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴
از چه سنی میشه ثبت نام کرد؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

سلام

برای مشاوره و ثبت نام لطفا با مرکز آموزش شماره یک جهاد دانشگاهی تماس بگیرید

02532918108

خانم شمس ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۷
سلام بعدازگذراندن دوره ی امدادگراورژانس آیامیتوان دربیمارستان مشغول به کارشد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳

سلام

جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد ارائه دهنده محتوای آموزشی و تربیت امدادگر، با ارائه گواهینامه معتبر بین المللی مهارت‌های فراگیران خود را ضمانت میکند اما متاسفانه مهارت های کسب شده و گواهی اعطا شده به فراگیران محترم تضمینی برای اشتغال ایشان نیست بلکه امتیازی است که سایرین (کسانی که مهارت ندارند) از آن بی بهره اند.

قطعا افراد ماهر، فرصت های بهتری برای اشتغال دارند.