مقام معظم رهبری:

جهاد دانشگاهی یک مجموعه جوان، خوب و با توانایی های زیاد است

۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۴ کد : ۹۵۹۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۱۸۶
نویسنده خبر: علی شریعتی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه مراجعه به جوانان اهل ابتکار افزایش پیدا کرده است، جهاد دانشگاهی را یک مجموعه جوان، خوب و با توانایی های زیاد دانست.
جهاد دانشگاهی یک مجموعه جوان، خوب و با توانایی های زیاد است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قم به نقل از ایسنا، مقام معظم رهبری صبح امروز (سه شنبه) در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور که در ایام چهلمین سال برپایی نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب صورت گرفت، فرمودند: الان مراجعه به جوان‌هایی که اهل ابتکار هستند از طرف دستگاه‌های گوناگون دولتی زیاد شده است؛ دستگاه‌های جوان و خوبی همچون جهاد دانشگاهی که توانایی‌های زیادی دارند.

ایشان افزودند: این‌ها همواره منتظرند کسی به آنها مراجعه کند و از این‌ها کار بخواهد. خیلی اوقات به ما شکایت می‌کردند که دستگاه‌های دولتی از ما کار نمی‌خواهند و کاری که ما تولید کردیم را از ما نمی‌خرند و سراغ بیگانگان می‌روند. الحمدلله دل بریدن از بیگانگان موجب شده به این دستگاه‌ها مراجعه شود، از این دستگاه‌ها کار خواسته شود، اینها به حرکت بیفتند و یک جوشش درونی در کشور به وجود آمده است و این به توفیق الهی ادامه پیدا خواهد کرد و به فضل الهی کشور را به استغنای واقعی از بیگانگان خواهد رساند.

کلید واژه ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران


نظر شما :