پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۵۷ عمومی
تعداد بازدید:۸۳۸
دکتر سید حمید رضا طیبی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنیانگذار و رییس فقید سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها "سمت "پیام تسلیت صادر کرد.
پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن پیام تسلیت دکتر طیبی بدین شرح است:
 
 
انالله و اناالیه راجعون
 
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ



 
درگذشت عالم ربانی، دانشمند برجسته و مدیر توانا و خوش فکر در عرصه‌های علمی و فرهنگی، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.
 
حیات پرثمر و سراسر تلاش این عالم جلیل القدر و خدمات کم نظیر ایشان به جامعه اسلامی، فقدان او را جبران ناپذیر می‌کند. نقش بی بدیل این استاد دردآشنا در ستاد انقلاب فرهنگی و بعد از آن شورای عالی انقلاب فرهنگی و سامان دهی به اوضاع پریشان دانشگاه‌های رها شده از نظام طاغوت، همواره در اذهان باقی خواهد ماند.
 
روحیه والای تتبّع در دروس حوزوی و دانشگاهی، درک صحیح از نظام آموزش عالی پس از انقلاب و نسبت فرهنگی علم و جامعه اسلامی، تعهد مثال زدنی به هویت ایرانی و زبان فارسی و پیشتازی در بنیان نهادن ساختارهای مهم و حیاتی ، برنامه‌های درسی و سرفصل‌های دروس دانشگاهی از مرحوم دکتر احمدی چهره‌ای ماندگار و پربرکت برای دو نهاد مقدس حوزه و دانشگاه ساخته است.
 
شایسته است که جوانان و دانشجویان عزیز، زندگی پردرس این مرد بزرگ و ابعاد مختلف شخصیت ایشان را به دقت مطالعه نمایند تا سمت حرکت مجاهدانه فقید سعید حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی را بخوبی دریابند و از آن الگو بگیرند.
 
اینجانب مصیبت فقدان آن مرحوم را به خانواده محترم ایشان، همکاران، شاگردان و عموم علاقه‌مندان به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن عزیز سفر کرده را از خداوند متعال خواستارم.
 
 
 
حمیدرضا طیبی
 
رییس جهاددانشگاهی
 
 
 

نظر شما :