اولین هم اندیشی هسته دانشجویی جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی قم

۰۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۶ کد : ۸۴۱۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۳۰
جلسه هم اندیشی هسته دانشجویی جهاددانشگاهی شعبه علوم پزشکی با حضور علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و یاسر شریفی مدیر شعبه علوم پزشکی روز چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ در مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی برگزار شد.
اولین هم اندیشی هسته دانشجویی جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم معاون فرهنگی و آموزشی جهاددانشگاهی در این نشست به معرفی ظرفیت ها و امکانات جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف  پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و دوره های توانمند سازی و...پرداخت.

حسینی ضمن معرفی ظرفیت ها و مراکز پژوهشی عنوان کرد: در حوزه ی آموزشی، دوره های کوتاه مدت و بلند مدت شغل محور و پروژه محور وجود دارد که به افزایش  مهارت و درآمد در حیطه های متفاوت از جمله علوم پزشکی کمک می‌کند.

وی همچنین در حوزه ی فرهنگی از خبرگزاری ایسنا و ایکنا ،سازمان دانشجویان، سازمان فعالیت های قرآنی و مرکز افکار سنجی، مرکز گردش گردی و ... نام برد.

حسینی افزود: برای داشتن یک دانشجوی ماهر، مهارت های متعددی مورد نیاز هست از قبیل اصول و فنون مذاکره، مستند سازی، قدرت کلام و فن بیان و آیین مکاتبات اداری، پروپوزال نویسی، مقاله نویسی و ... که  مرتبط با دغدغه های فردی دانشجویان است و دانشجویان عموما در این موارد در دانشگاه ها آموزش ندیده اند اما اینها در آینده ی فردی و شغلی آنها بسیار موثر است.


وی افزود: جهاد دانشگاهی در هر دانشگاهی یک هسته ی مرکزی دارد که در ذیل آن حلقه ی متفکر فعالیت می کنند، این حلقه متفکر با توجه به توانمندی هایشان و نیاز سنجی صورت گرفته در دانشگاه ، اقدام به تصمیم سازی و تصمیم گیری و اجرای برنامه های مورد نیاز دانشجویان می کنند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی شعب جهاددانشگاهی معاونت فرهنگی


نظر شما :