دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان قم با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم

۱۶ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۶ کد : ۷۶۳۱۸ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۴۱
با هدف گسترش همکاری های فیمابین دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم با محمدجواد شاکر آرانی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم دیدار کرد.
دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان قم با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، در راستای گسترش همکاری های  فیمابین در حوزه های آموزش و کارآفرینی،  امروز دوشنبه 16 مرداد دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم به همراه یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی این واحد، با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم، با رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قم  ضمن تشکر از همراهی و همکاری سازمان برنامه‌وبودجه استان قم در برگزاری دوره ها و کانون های ارزیابی استان گفت: در چند سال اخیر به خصوص در دوران کرونا دوره هایی به صورت آنلاین به صورت مشترک با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.جهاددانشگاهی در برگزاری دوره های فنی مهندسی سابقه ای طولانی دارد و این دوره های برای سازمان ها و دستگاه های مختلف از جمله راه و شهرسازی، آب و فاضلاب برگزار شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر برگزاری دوره ها با همکاری دستگاه ها و سازمان های استان در حیطه های فنی و مهندسی در حال برگزاری است،  با توجه به پتانسیلی که در جهاددانشگاهی استان قم وجود دارد، چه از نظر امکانات زیر ساختی و چه در حوزه تامین مدرس و تدوین سرفصل انشالله این امکان ایجاد شود که جهاددانشگاهی استان قم بتواند در حیطه های اداری و علوم انسانی نیز ورود کند.

شریفی افزود: کارگروه  و دپارتمان هوش مصنوعی در حال حاضر در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی در حال فعالیت است و کارهای خوبی در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در حوزه هوش مصنوعی انجام شده است  و می توان ورود به حیطه های اداری و علوم انسانی با محوریت هوش مصنوعی صورت پذیرد.

در ادامه دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم گفت: با توجه به اینکه در استان های دیگر، معاونت های آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی در حیطه هایی غیر از فنی و مهندسی وارد شده اند، این امیدواری وحود دارد که با حمایت و مساعدت های سازمان مدیریت این امکان در استان قم نیز فراهم آوررده شود و مجوزهای لازم در استان داده شود که جهاددانشگاهی استان قم نیز بتواند در برگزاری دوره ها در  حیطه های علوم انسانی و هنر با دستگاه های استان همکاری نماید.

دکتر شاکر آرانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در ادامه در خصوص برگزاری دوره های اداری و علوم انسانی تو سط جهاددانشگاهی گفت: همکاری های خوبی با جهاددانشگاهی در خصوص برگزاری دوره ها و کانون های ارزیابی در حال انجام است و ظرفیت های خوبی در جهاددانشگاهی استان است، لذا  در خصوص دوره ها در  ابتدا باید فهرستی از دوره های مورد نیاز دستگاه ها استخراج شود و فهرستی نیز از دوره های قابل اجرا توسط جهاددانشگاهی ارائه شود و اطلاع رسانی در  این خصوص به دستگاه های استان انجام شود و گواهی های این دوره های با هماهنگی سازمان و تاییدیه های مربوط به شرکت کنندگان در این دوره ها داده شود.

وی افزود: در انتهای هر سال دوره های مورد نیاز برای سال آینده دستگاهها دریافت می شود و در این بازه باید پیگیری های لازم و لیست دوره های پیشنهادی از سمت جهاددانشگاهی ارائه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با اشاره به فعالیت جهاددانشگاهی در حوزه هوش مصنوعی ادامه داد: با توجه به مفهوم جدید هوش مصنوعی وقابلیت ها این حوزه باید بررسی شود چطور می توان از این حوزه در تدوین سرفصل های دوره های  اداری و علوم انسانی بهره مند شد .

 

کلید واژه ها: یاسر شریفی شاکرآرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی دکتر حامد حیاتی جهاددانشگاهی استان قم


نظر شما :