اولین جلسه از دوره های نهاد رهبری برگزار شد

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۴ کد : ۷۵۳۰۹ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۶
اولین جلسه از دوره های نهاد رهبری با موضوع اخلاق در پژوهش، ویژه پژوهشگران جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.
اولین جلسه از دوره های نهاد رهبری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم اولین جلسه از دوره های نهاد رهبری با موضوع اخلاق در پژوهش، ویژه پژوهشگران جهاددانشگاهی استان قم با تدریس دکتر محمود قیوم زاده عضو هیات علمی دانشگاه، امروز دوشنبه 19 شهریور ماه در ساختمان معاونت پژوهش جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مدرس کارگاه عنوان کرد: بخش عمده اخلاق متکی بر خود فرد است، کسی که وجدان و تعلیم اخلاقی نداشته باشد و رفتار اخلاقی در وی نهادینه نشده باشد، هر چقدر هم که در کار خود و در حوزه عملکردی خود خبره و مسلط باشد در ادامه مسیر با مشکل روبرو خواهد شد و شخصی قابل اعتماد نخواهد بود.
دکتر قیوم زاده اظهار کرد: برخی از افراد زمانی که جرمی مرتکب می شوند و گرفتار قانون می شوند، توضیحاتی را در خصوص جرم مرتکب شده و تبعات و آسیب های  آن ارائه می دهند، چنانکه خود مرتکب این جرم نشده است، یعنی این شخص کاملا نسبت به عمل خود آگاهی دارد.
وی ابراز کرد: بخش عمده اخلاق وجدان اخلاقی است، نمیتوان در اخلاقیات برای رفتار تک تک افراد ناظر قرار داد، اینکه شخصی وجدان و رفتار اخلاقی داشته باشد، برگرفته شده از تعالیم و آموزشهایی است که فرد قبلا دیده است.

 

کلید واژه ها: نهاد رهبری اخلاق در پژوهش


نظر شما :