بازدید سرزده رئیس جهاددانشگاهی استان قم از مراکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی سطح استان

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۹ کد : ۷۴۶۱۰ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۴
رئیس جهاددانشگاهی استان قم ظهر امروز شنبه ۲۰ مرداد ماه به صورت سرزده از مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در سطح استان قم بازدید و از نزدیک با پرسنل این مراکز به گفتگو پرداخت.
بازدید سرزده رئیس جهاددانشگاهی استان قم از مراکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی سطح استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم  ظهر امروز شنبه 20 مرداد ماه  به صورت سرزده از مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان قم  بازدید و از نزدیک با پرسنل این مراکز به گفتگو پرداخت.

دکتر حامد حیاتی ضمن ضمن تشکر از اقدامات و تلاش پرسنل این مراکز جهت تحقق اهداف سازمانی گفت: تکریم ارباب‌رجوع و جلب رضایت فراگیران از اهداف جهاددانشگاهی  به ‌شمار می‌آید که با هدف افزایش متقاضیان  جهت بهره مندی از آموزشهای تخصصی جهاددانشگاهی صورت می پذیرد.

وی در ادامه افزود: پرسنل مراکز آموزشی کوتاه مدت باید نسبت به هم افزایی با سایر مراکز زیر مجموعه جهاددانشگاهی اهتمام بیشتری داشته باشند، هدف کلیه مراکز زیر مجموعه جهاددانشگاهی استان قم افزایش کیفیت آموزش ها در تمامی حوزه ها و در نتیجه تلاش در جهت افزایش درآمدها و بهره وری است.

رئیس جهاددانشگاهی استان قم  ادامه داد: پیگیری در جهت تکمیل دوره های در حال اجرا و تدوین دوره های جدید می تواند از روشهای افزایش جذب فراگیران باشد که ماحصل آن درآمدزایی بیشتر خواهد بود.

 

کلید واژه ها: جلسه معاونت آموزشی


نظر شما :