به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی صورت گرفت:

بازدید مدیر استانی بانک ملت در استان قم از جهاددانشگاهی استان قم

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۰ کد : ۷۴۳۱۸ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۸
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی مهندس روستایی، مدیر استانی بانک ملت دراستان قم به همراه جمعی از مدیران این بانک از جهاددانشگاهی استان قم بازدید کردند.
بازدید مدیر استانی بانک ملت در استان قم از جهاددانشگاهی استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی مهندس روستایی، مدیر استانی بانک ملت  در استان قم به همراه جمعی از مدیران و روساء این بانک دوشنبه 15 مرداد ماه با حضور در ساختمان  ستاد جهاددانشگاهی استان قم  از این واحد بازدید کردند.

در این دیدار که با حضور، دکتر حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی واحد قم و جمعی از معاونان و مدیران این واحد برگزار شد، مهندس روستایی، مدیر استانی بانک ملت  در استان قم ضمن عرض تبریک فرارسیدن سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی گفت، در طی چند سال اخیر ارتباط خوبی مابین جهاددانشگاهی و بانک ملت استان قم برقرار شده  و فعالیتهای مالی خوبی نیز فیمابین شکل گرفته است.

وی در ادامه گفت: بانک ملت از بانک های اصل 44 است که 85 در صد آن به بورس واگذار شده و 15 درصد آن در اختیار دولت می باشد و 30 ماموریت را از سوی دولت عهده دار است.

مدیر استانی بانک ملت در استان قم افزود: بانک ملت یکی از بانک های بزرگ کشور است، و در حوزه منابع بین رتبه های برتر کشور و حوزه وام دهی ، حساب های جاری، ضمانتهای بانکی و همچنین سود آوری رتبه برتر را در  کشور دارد.

در ادامه امیر گودرزی مدیرمالی جهاددانشگاهی قم ضمن خوش آمد گویی ابراز امیدواری کرد فعالیتهای این  نهاد انقلابی در قم و بانک ملت گسترش بیشتری داشته باشد و طرفین از این تعاملات منتفع شوند.

وی درادامه افزود: جهاددانشگاهی استان قم در 5 حوزه آموزش های کوتاه مدت و بلند مدت، پژوهش، درمان، فرهنگی و اشتغال در حال فعالیت است.

یاسر شریفی سرپرست معاون آموزشی جهاددانشگاهی ادامه داد: در حوزه آموزش ظرفیت های همکاری های خوبی وجود دارد. دوره های آموزشی جهاددانشگاهی در 7 کارگروه تخصصی علوم انسانی، علوم کامپیوتر، زبان های خارجی، علوم پزشکی، هنر، مدیرت و ضمن خدمت در حال فعالیت است . که خانواده بانک ملت از این آموزش ها با تخفیفات مناسب در قالب تفاهم نامه های فیمابیمن می توانند بهره مند گردند.

وی افزود: در حوزه اشتغال، جهاددانشگاهی استان قم در بخشهای  مشاغل خانگی، زنان سرپرست خانوار در سال گذشته فعالیتهای بسیار خوبی را انجام داده و خروجی های موفقی نیز دریافت شده است.

سرپرست معاون آموزشی جهاددانشگاهی گفت:  جهاددانشگاهی مشمول بخشنامه تبصره 2 شده و افردای که از آموزش های جهاددانشگاهی در حوزه اشتغالی بهره مند شدند می توانند طبق آیین نامه از تسهیلات اشتغال تعریف شده ذیل این تبصره استفاده نمایند و ابراز امیدواری کرد که در خصوص تسهیل امر مذکور انشالله مساعدت های لازم از سوی بانک ملت صورت پذیرد.

علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی  در ادامه اظهار کرد: در جهاددانشگاهی 2 خبرگزاری ایکنا و ایسنا مستقر هستند، که می توانند یادداشت ها و مصاحبه های خبری از اخبار، وقایع و دستاوردهای بانک ملت را منتشر کنند.

وی افزود : مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران "ایسپا" ذیل محموعه معاونت فرهنگی جهاددنشگاهی استان قم در حال فعالیت است، این مرکز در سال گذشته حدود 40 طرح را در حوزه افکار سنجی برای  دستگاه های سطح استان از جمله شرکت گاز، آب و شهرداری  انجام داده است و خروجی طرح ها می تواند کمک خوبی به دستگاه در شناخت جامعه هدف یا ذینفعان خود باشد.

وی همچنین با اشاره به دایر بودن سازمان دانشجویان و فعال بودن 7 شعبه در دانشگاه های سطح استان در ذیل آن و عضویت تقریبی 3 هزار دانشجو آن را فرصتی خوبی جهت همکاری با بانک ملت دانست.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در ادامه توضیحاتی را در خصوص فعالیتهای مرکر انتشارات جهاددانشگاهی  و همچنین مرکز تخصصی  تازه تاسیس خانواده ارائه نمود.

 

کلید واژه ها: بانک ملت رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :