حضور نمایندگان مجلس در جهاددانشگاهی قم به منظور پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۰ کد : ۷۳۷۹۱ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴
در حاشیه بازدید مسئولین و نمایندگان مجلس از جهاددانشگاهی استان قم و مرکز درمان ناباروری رویا، بر اجرائی شدن مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید به قم، جهت تخصیص اعتبار برای تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی تاکید شد.
حضور نمایندگان مجلس در جهاددانشگاهی قم به منظور پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، در حاشیه بازدید مسئولین و نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی، ایشان  بر اجرائی شدن مصوبه تخصیص 20 میلیارد تومان جهت تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و همچنین حمایت از زوج های نابارور تاکید کردند.

در این بازدید دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم با اشاره به عدم تحقق این اعتبار در دور اول  و دوم سفر ریاست جمهور به استان قم تاکنون,  ابراز امیدواری کرد که با مساعدت نمایندگان محترم و مسئولین استانی  تخصیص این  اعتبار محقق گردد.

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی  گفت: فقدان رئیس جمهور شهید غیر قابل جبران است، رئیس جمهور شهید شخصیتی بود که به مسائل و مشکلات به صورت اساسی و ریشه ای می پرداخت و حضور ایشان در استان قم و بازدید دکتر خزعلی، معاون ایشان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و گزارشی که از وضعیت مرکز  داده شد, نیاز به تخصیص اعتبار جهت تجهیز و توسعه حس گردید.

ایشان ابراز امیدواری کرد حتما این موضوع از سوی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه انشالله پیگیری خواهد شد و حضوری که در این مرکز صورت پذیرفت در راستای حل مشکلات بود.

در ادامه دکتر محمد منان رئیسی نماینده دیگر استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مصوبه تخصیص 20 میلیارد تومان جهت تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی به پیروی از تصویب و ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی بوده، اجرای آن در شرایط کنونی جامعه و مشکلاتی که در خصوص ناباروری وجود دارد ضروری می باشد و پیگیری جهت تخصیص و اجرائی شدن مصوبه مذکور به جدیت صورت خواهد پذیرفت.

 

کلید واژه ها: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


نظر شما :