مدیران دو مرکز جهاددانشگاهی استان تکریم و معارفه شدند

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۱ کد : ۷۲۳۷۲ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۹۶
مراسم تکریم و معارفه مدیران دو مرکز "آموزش های تخصصی شماره یک" و مرکز "فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی" با حضور دکتر حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی قم و جمعی از معاونان و مدیران این واحد در مرکز آموزش های تخصصی شماره یک جهاددانشگاهی برگزار شد.
مدیران دو مرکز  جهاددانشگاهی استان تکریم و معارفه شدند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، دکتر حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی استان قم در ابتدای این مراسم که  شنبه 19 خرداد برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت ذی الحجه، این ماه را فرصت مناسبی از منظر دینی و اعتقادی به دلیل محوریت مسئله حج و اعیاد قربان و غدیر  دانست، که هر دو متکی به اصل والای امامت معصومین و ولایت انسان کامل هستند و  سهم عمده ای در شکل دهی به هویت امت اسلامی دارد.
وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات حامد حرم پناهی، مدیر سابق مرکز "آموزش های تخصصی شماره یک جهاددانشگاهی  و خداقوت به ایشان برای محبوبه حیدری به عنوان مدیر جدید مرکز آموزش های تخصصی شماره یک  و وحید غفاریان به عنوان مدیر جدید مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی آرزوی موفقیت نمود.
ایشان همچنین سعه صدر بیشتر در مواجهه با ارباب رجوع و گوش فرا دادن به صحبت ها، پیشنهاد ها و انتقادات را از ایشان خواستار شد.
در ادامه این مراسم یاسر شریفی، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی نیز به ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده در سال جاری و فعالیتهای آتی این معاونت پرداخت.

 

کلید واژه ها: محبوبه حیدری وحید غفاریان مدیر مرکز


نظر شما :