برگزاری نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی قم با اعضای معاونت آموزش و کارآفرینی

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۱ کد : ۷۱۲۴۶ آموزشی عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۴۷
نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم با اعضای معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد در ساختمان معاونت آموزشی برگزار شد.
برگزاری نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی قم با اعضای معاونت آموزش و کارآفرینی

به گزارش معاونت آموزش و کار آفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم  شنبه 22 اردیبهشت 1403 در جمع اعضای معاونت آموزش و کارآفرینی این واحد، اهمیت منابع انسانی در موفقیت هر سازمانی را مورد توجه قرار داد و ضمن استماع گزارش مدیران بر هم افزایی و تعامل سازنده در راستای موفقیت بیش از پیش تاکید کرد.
دکتر حامد حیاتی ادامه داد: توانمند سازی منابع انسانی در قالب برگزاری دوره های آموزشی و ارتباط با سایر واحدها در این راستا ضروری است.
وی با بیان اینکه مقوله نیاز سنجی و اقتضاء استان باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: در این راستا بازنگری در برنامه ریزی آموزشی و نوآوری در تدوین دوره های جدید در جهت کسب اهداف معاونت انجام شود.
رئیس جهاددانشگاهی قم همچنین به حوزه قراردادها اشاره کرد و گفت: از تمام ظرفیت های واحد برای توسعه و گسترش حوزه قراردادها استفاده شود.
حیاتی با بیان اینکه نباید زمان را از دست داد، تصریح کرد: تحلیل محیطی در خصوص دوره های آموزشی در سطح استان انجام شود و به ظرفیت های بین الملل و قابل احصاء نیز توجه ویژه ای داشت.
در ابتدای این نشست، یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی، نیز ضمن سخنانی به تشریح برخی از فعالیت ها و برنامه های معاونت آموزش و کارآفرینی در سال جدید پرداخت.
همچنین در این نشست برخی از اعضای این معاونت به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و موضوعاتی در زمینه مسائل کلان آموزشی و نیروی انسانی جهاددانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: نشست صمیمانه معاونت آموزشی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :