نشست مشترک سرپرست معاونت آموزش جهاددانشگاهی با رییس گروه جهادی بسیج سازندگی برگزار شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۴۷ کد : ۷۱۲۴۵ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۴۸
نشست مشترک سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با رییس گروه جهادی پیشگامان سلامت بسیج سازندگی سپاه استان قم برگزار شد.
نشست مشترک سرپرست معاونت آموزش جهاددانشگاهی با رییس گروه جهادی بسیج سازندگی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، نشست مشترک سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با رییس گروه جهادی پیشگامان سلامت بسیج سازندگی سپاه استان قم شنبه 22 اردیبهشت در سالن جلسات معاونت آموزش برگزار شد. در این جلسه برگزاری دوره های آموزشی برای جهادگران بسیج سازندگی با استفاده از توان دو مجموعه پیشنهاد و مورد تصویب قرار گرفت.
کلیایی رییس گروه جهادی پیشگامان سلامت بسیج سازندگی سپاه استان قم، در این نشست جهاد دانشگاهی را به عنوان یک بازوی توانمند علمی و آموزشی برای دستگاه ها و ارگان ها عنوان کرد و گفت: امروز جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت های بالایی در حوزه آموزش در راستای خدمت رسانی به آحاد جامعه است.
یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم، نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش جهادی و استفاده از ظرفیت ها با قوت به سمت پیشرفت و توسعه گام برداشت.
وی  با بیان اینکه این نهاد برای استقرار و فعالیت های آموزشی و اشتغالزایی بیشتر نیازمند حمایت همه جانبه است، ادامه داد: امیدواریم با همکاری این نهاد انقلابی با بسیج شاهد پیشرفت همه جانبه در سطح استان باشیم.
همچنین در پایان جلسه مقرر شد، تفاهم نامه ای در راستای گسترش همکاری ها و توسعه فعالیت های آموزشی منعقد شود.

کلید واژه ها: بسیج سازندگی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :