نشست سرخوشه ها ومدیران مدارس مجری تعاون آموزشگاهی برگزار شد.

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۶ کد : ۷۰۴۸۳ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۳۵
نشست سرخوشه ها و مدیران مدارس مجری تعاون آموزشگاهی برای اجرا در مدارس استان در هیئت فرهنگیان برگزار شد.
نشست سرخوشه ها ومدیران مدارس مجری تعاون آموزشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم،  نشست سرخوشه‌ها و مدیران مدارس، امروز دوشنبه سوم اردیبهشت در هیئت فرهنگیان برگزار شد، دکتر یاسر شریفی، مدیر مرکز خدمات مشاوره کارآفرینی و جهاد دانشگاهی استان قم گفت: بحث تعاون یکی از ارکان اصلی کشور است و  به  منظور ایجاد تعاونی‌های آموزشگاهی و کمک به تولید محصول و اشتغال دانش آموزان در راستای تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی تصریح کرد: موضوع تعاون نباید صرفاً به شرکت‌ها و کسب و کارها محدود شود، بلکه نیاز است که این تغییر نگرش از سنین کودکی آغاز شود و مدارس به عنوان بسترهای ارزشمندی در این زمینه عمل کنند.
وی اظهار کرد که ایجاد تعاون آموزشگاهی در مدارس دانش آموزان را  به نسلی نواندیش و کارآفرین سوق می دهد و برای تقویت این رویکرد اساتید به صورت کاربردی به مسائل نگاه کرده و مشارکت پذیری دانش آموزان را تقویت کنند.
در ادامه مدیر مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری بیان کرد: جهاد دانشگاهی سبقه فعالیت در حوزه کارآفرینی را دارد. این مرکز مجری برگزاری اولین دوره باشگاه کارآفرینان جوان است که  با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و سازمان فنی و حرفه ای استان قم شکل گرفت.
شریفی اظهار امیدواری کرد که با همکاری برگزار کنندگان نشست، در جهت ایجاد تعاون آموزشگاهی شاهد تحولی آگاهانه در سال پیش رو باشیم.

 

کلید واژه ها: نشست سرخوشه ها ستفا جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :