مدیر مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاددانشگاهی قم خبر داد:

بهره‌گیری دانش بنیان‌ها از مشاوره حرفه‌ای جهاددانشگاهی قم

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۰:۲۵ کد : ۷۰۳۷۷ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۴۰
کمپین مشاوره کسب وکار ۲۹ و ۳۰ فروردین، در مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاد دانشگاهی استان قم با همکاری موسسه پارسیان برگزار شد.
بهره‌گیری دانش بنیان‌ها از مشاوره حرفه‌ای جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، کمپین مشاوره کسب وکار  ۲۹ و ۳۰ فروردین، در مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاد دانشگاهی استان قم  با همکاری موسسه پارسیان برگزار شد.
دکتر یاسر شریفی، مدیر مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاد دانشگاهی واحد استان قم در خصوص  برگزاری این کمپین بیان داشت: مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاد دانشگاهی واحد استان قم با همکاری تیم مشاوره از متخصصان برجسته، برای کسب و کارهای خرد و نوپا،  شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان فرصتی منحصر به فرد برای بهره‌گیری از مشاوره‌های تخصصی ارائه داد.
وی اظهار کرد: این مشاوره‌ها با هدف بهبود استراتژی‌های کسب و کار، توسعه فناوری و نوآوری، بازاریابی و فروش و برندینگ و تبلیغات، قوانین مالیاتی بیمه تامین اجتماعی و امور اداره کار با هدف بهبود استراتژی‌های کسب و کار، توسعه فناوری و نوآوری،  و رشد سازمانی برگزار شد.
در ادامه شریفی افزود: در طول دو روز برگزاری کمپین، مشاوران مرکز مشاوره کارآفرینی جهاد دانشگاهی به عنوان مشاوران فنی و تجاری به شرکت‌ها کمک کردند تا بهترین راهبردها و راهکارهای کسب و کاری را برای توسعه فعالیت‌هایشان شناسایی و اجرا کنند.
مدیر مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری تصریح کرد: این کمپین علاوه بر ایجاد فرصت‌های فروش و همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان، به عنوان یک فضای ارتباطی و تبادل اطلاعات بستری را فراهم نمود تا  این شرکت‌ها از تجارب یکدیگر بهره‌مند شده و شبکه‌های حرفه‌ای خود را گسترش داده‌اند.
شریفی یادآوری شد: مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاد دانشگاهی به عنوان یک مرکز تخصصی در ارائه مشاوره‌های کسب و کار برای کسب و کارهای خرد و نوپا و شرکت‌های  خلاق و دانش‌بنیان شناخته می‌شود که با ارائه راهکارهای موثر و تخصصی به کسب و کارها کمک می‌کنند تا در مسیر موفقیت و رشد پایدار قرار بگیرند و با چالش‌های مختلف بازار بهتر مقابله کنند.”
مدیر مرکز مشاوره و نوآوری کارآفرینی جهاد دانشگاهی در پایان  بیان کرد: بازخوردها و نظرات مثبت شرکت‌ها و مشتریان حاضر، نشان دهنده موفقیت و ارزش افزوده این کمپین برای افراد و شرکت‌های حاضر بوده است. اینگونه رویدادها نقطه عطفی در توسعه و رشد کسب و کارهای نوپا و نوآور محسوب می‌شوند که به تقویت اقتصاد کشور و ارتقای سطح فناوری و نوآوری آن کمک می‌کنند.

کلید واژه ها: اشتغال و توسعه کارآفرینی جهاددانشگاهی قم


نظر شما :