مدیر مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاددانشگاهی قم خبر داد:
بهرهگیری دانش بنیانها از مشاوره حرفهای جهاددانشگاهی قم
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، کمپین مشاوره کسب وکار ۲۹ و ۳۰ فروردین، در مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاد دانشگاهی استان قم با همکاری موسسه پارسیان برگزار شد.
دکتر یاسر شریفی، مدیر مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاد دانشگاهی واحد استان قم در خصوص برگزاری این کمپین بیان داشت: مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاد دانشگاهی واحد استان قم با همکاری تیم مشاوره از متخصصان برجسته، برای کسب و کارهای خرد و نوپا، شرکتهای خلاق و دانشبنیان فرصتی منحصر به فرد برای بهرهگیری از مشاورههای تخصصی ارائه داد.
وی اظهار کرد: این مشاورهها با هدف بهبود استراتژیهای کسب و کار، توسعه فناوری و نوآوری، بازاریابی و فروش و برندینگ و تبلیغات، قوانین مالیاتی بیمه تامین اجتماعی و امور اداره کار با هدف بهبود استراتژیهای کسب و کار، توسعه فناوری و نوآوری، و رشد سازمانی برگزار شد.
در ادامه شریفی افزود: در طول دو روز برگزاری کمپین، مشاوران مرکز مشاوره کارآفرینی جهاد دانشگاهی به عنوان مشاوران فنی و تجاری به شرکتها کمک کردند تا بهترین راهبردها و راهکارهای کسب و کاری را برای توسعه فعالیتهایشان شناسایی و اجرا کنند.
مدیر مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری تصریح کرد: این کمپین علاوه بر ایجاد فرصتهای فروش و همکاری بین شرکتهای دانش بنیان، به عنوان یک فضای ارتباطی و تبادل اطلاعات بستری را فراهم نمود تا این شرکتها از تجارب یکدیگر بهرهمند شده و شبکههای حرفهای خود را گسترش دادهاند.
شریفی یادآوری شد: مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری جهاد دانشگاهی به عنوان یک مرکز تخصصی در ارائه مشاورههای کسب و کار برای کسب و کارهای خرد و نوپا و شرکتهای خلاق و دانشبنیان شناخته میشود که با ارائه راهکارهای موثر و تخصصی به کسب و کارها کمک میکنند تا در مسیر موفقیت و رشد پایدار قرار بگیرند و با چالشهای مختلف بازار بهتر مقابله کنند.”
مدیر مرکز مشاوره و نوآوری کارآفرینی جهاد دانشگاهی در پایان بیان کرد: بازخوردها و نظرات مثبت شرکتها و مشتریان حاضر، نشان دهنده موفقیت و ارزش افزوده این کمپین برای افراد و شرکتهای حاضر بوده است. اینگونه رویدادها نقطه عطفی در توسعه و رشد کسب و کارهای نوپا و نوآور محسوب میشوند که به تقویت اقتصاد کشور و ارتقای سطح فناوری و نوآوری آن کمک میکنند.
نظر شما :