جشن تکلیف سیاسی، ویژه فرزندان جهادگران برگزار شد

۰۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۹ کد : ۶۹۰۲۳ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۵۶
جشن تکلیف سیاسی فرزندان رأی اولی اعضای جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.
جشن تکلیف سیاسی، ویژه فرزندان جهادگران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، جشن تکلیف سیاسی فرزندان رأی اولی اعضای جهاددانشگاهی امروز دوشنبه 7 اسفند با حضور دکتر حیاتی رئیس جهاددانشگاهی قم،  تعدادی از همکاران و فرزندان رأی اولی جهادگران  در سالن جلسات سردار سلیمانی این واحد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر حیاتی رئیس جهاددانشگاهی قم با اشاره به فعالیتهای مجلس دهم،  افزایش حقوق سربازان و معافیت مالیاتی بخصوص در گروه  سنی جوانان را از اقدامات خوب مجلس  در حوزه جوانان برشمرد.
حیاتی بیان کرد: با بهره گرفتن و کسب اطلاع ار برنامه ها و دیدگاه های نامزدها و همچنین مشورت از خبرگان و افراد صاحب نظر  می توان انتخابی آگاهانه داشت.
وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که شرکت در انتخابات را تکلیف دانستند، گفت ما بابت انتخابی که انجام خواهیم داد نسبت به آیندگان باید پاسخگو باشیم و انتخاب نکردن، بدترین انتخاب است و باید سمت سو و جهت خود را  در هر حال تعیین نماییم.
رئیس جهاددانشگاهی استان قم گفت: حضور در انتخابات، تضمین امنیت کشور است و مهمترین رکن  کشور در تمامی حوزه ها و زمینه ساز رشد، پیشرفت و فعالیت کشور  همین امنیت است.
در انتهای  این مراسم، میثاق نامه حضور و مشارکت در فعالیت های و عرصه های تصمیم گیری اجتماعی و سیاسی از جمله انتخابات، توسط فرزندان رأی اولی  جهادگران استان قم  به امضاء رسید.

 

کلید واژه ها: انتخابات رای اولی


نظر شما :