قرار داد فعالیت آموزشی مشترک فیمابین جهاددانشگاهی استان قم و شرکت مهندسی پایدار ارتباط نوران گستر پارس منعقد شد

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۸ کد : ۶۸۶۶۱ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۹۵
قرار داد فعالیت آموزشی مشترک فیمابین جهاددانشگاهی استان قم و شرکت مهندسی پایدار ارتباط نوران گستر پارس به امضاء طرفین قرارداد رسید.
قرار داد فعالیت آموزشی مشترک فیمابین جهاددانشگاهی استان قم و شرکت مهندسی پایدار ارتباط نوران گستر پارس منعقد شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم در جلسه عقد این قرارداد که پنج شنبه 26 بهمن در معاونت آموزش جهاددانشگاهی برگزار شد محمد رستمی سرپرست معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان قم بیان کرد: این معاونت در تلاش است تغییراتی را در جهت افزایش کیفیت آموزش، اثر بخشی  هرچه بیشتر آموزش ها، ایجاد تنوع در دوره ها و نزدیک کردن این آموزش ها به بازار کار انجام دهد. وی ادامه داد: در برگزاری آموزش ها در جهاددانشگاهی هدف این است که یادگیری صورت گیرد و صرفا برگزاری دوره ها مد نظر این معاونت نیست.
رستمی ابراز امیدواری کرد که بتوان با استفاده از ظرفیت های موجود در شرکت مهندسی پایدار ارتباط نوران گستر پارس در حوزه های خانه های هوشمند، امنیت، دوربین های مداربسته بتوانیم دوره ها را با کیفیت خیلی بالاتر و نزدیک به شغل برگزار کنیم.وی افزود در این مسیر بخش خصوصی و تعامل با آن می تواند کمک شایانی در رسیدن به اهداف آموزش باشد.
در ادامه جلسه سید حسن علوی مدیر عامل شرکت مهندسی پایدار ارتباط نوران گستر پارس گفت: با توجه به نگاهی که در معاونت آموزش جهاددانشگاهی در خصوص شغل محور کردن آموزش ها وجود دارد جای امیدواری است که با برگزاری دوره ها بتوانیم شغلی مناسب با دوره برگزار شده ایجاد کنیم و لزوم برگزاری دوره این است که شناخت خوبی از بازار کار کسب نماییم و بر اساس نیاز بازار نسبت به تدوین و برگزاری دوره ها اقدام نماییم.
وی افزدود: در حوزه خانه های هوشمند، دوربین های مداربسته و مباحث و سیستم های امنیتی فضای خوبی جهت برگزاری همایش ها، کارگاه ها و دوره ها وجود دارد.
در پایان جلسه قرارداد فعالیت آموزشی مشترک فیمابین جهاددانشگاهی استان قم و شرکت مهندسی پایدار ارتباط نوران گستر پارس به امضاء طرفین قرارداد رسید، از تعهدات شرکت مهندسی پایدار ارتباط نوران گستر پارس در این قرارداد می توان به تامین تجهیزات فنی مورد نیاز در دوره ها، همکاری در تهیه و تدوین دوره های جدید آموزشی طبق نیاز سنجی، فراهم آوردن بستری جهت ورود فراگیران مستعد و علاقه مند جهت ورود به بازار کار اشاره نمود.
از تعهدات جهاددانشگاهی نیز می توان به صدور گواهینامه های فراگیران در چارجوب قوانین جهاد ، تامین فضای کلاسهای تئوری و سایت های کامپیوتری و بررسی و تایید سرفصل های آموزشی اشاره کرد.

 

کلید واژه ها: قرارداد معاونت آموزشی شرکت مهندسی پایدار ارتباط نوران گستر پارس


نظر شما :