سردبیر خبرگزاری ایسنای قم تکریم و معارفه شد.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۰ کد : ۶۸۶۳۹ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۱۳
مراسم تکریم و معارفه سردبیر خبرگزاری ایسنای قم با حضور حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی قم، محمدمهدی خیرجو مدیرعامل خبرگزاری ایسنا، علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم و سیدفرشاد احمدی مدیرکل اداره اخبار استانها در دفتر این خبرگزاری در قم برگزار شد.
سردبیر خبرگزاری ایسنای قم تکریم و معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، مدیرعامل خبرگزاری ایسنا امروز ۲۵ بهمن ماه در دیدار با حامد حیاتی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قم و بازدید از خبرگزاری ایسنا قم، اظهار کرد: با وجود دفاتر مراجع عظام، مراکز علمی و حوزوی و حضور چهره‌های شاخص بین‌المللی و برگزاری رویدادها و مناسک مذهبی استان قم جزء پنج استان اصلی به عنوان محتوای خبری است.
خیرجو ضمن تأکید بر اینکه تولید اخبار در قم باید الگو باشد، ادامه داد: ظرفیت مجموعه‌ دانشگاهی استان قم در این سال‌ها مورد توجه کافی نبوده است؛ پیوند حوزه و دانشگاه مزیت استان قم است و از این جهت خبرگزاری ایسنا باید چهره‌های دانشجویی و دانشگاهی را به جامعه معرفی کند.
خیرجو مسئله سیاست زدایی از دانشگاه‌ها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خویش تذکر دادند که دانشجو باید سیاسی باشد؛ لذا مخاطرات این سیاست زدایی را در عرصه انتخابات شاهد هستیم که فضای دانشگاه شور کافی را ندارد.
مدیرعامل خبرگزاری ایسنا با بیان اینکه نقد مسائل باید از زاویه‌ای عالمانه و همراه با ارائه راهکار باشد، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی ما باید نسبت به مسائل مختلف کنشگری داشته باشد.
در ادامه این مراسم حامد حیاتی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قم و علی حسینی، معاون فرهنگی واحد قم در خصوص لزوم تعامل هر چه بیشتر خبرگزاری ایسنا با مجموعه جهاد دانشگاهی و اهمیت تربیت خبرنگار از بدنه دانشجویی به ایراد سخن پرداختند.
طی این مراسم؛ محمد احسان شریف‌نیا، به عنوان سردبیر جدید ایسنا در قم معرفی و از زحمات مهتاب ابرقویی سردبیر پیشین ایسنا تقدیر شد.
از سوابق محمد احسان شریف‌نیا،  سردبیر جدید ایسنای قم می توان  به عضویت در اتاق فکر رسانه ای روابط عمومی شورای نگهبان، عضویت در تیم رسانه ای ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، عضویت در کارگروه رسانه ای روابط عمومی جهاد کشاورزی و تصدی مسئولیت شبکه های اجتماعی استانی خبرگزاری ایسنا اشاره کرد.

کلید واژه ها: تودیع و معارفه سردبیر ایسنا قم


نظر شما :