بررسی ظرفیت های جهاددانشگاهی و شرکت مخابرات استان قم جهت گسترش همکاری ها

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۱ کد : ۶۸۳۴۸ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۹
با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان قم و مدیر مخابرات منطقه قم این دو دستگاه درباره همکاری‌ها و ظرفیت های طرفین گفتگو و تبادل نظر شد.
بررسی ظرفیت های جهاددانشگاهی و شرکت مخابرات استان قم جهت گسترش همکاری ها

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم در نشست مشترک روسا و مدیران  جهاددانشگاهی و شرکت مخابرات استان قم که امروز سه شنبه 17 بهمن برگزار شد در خصوص افزایش همکاری ها  و ظرفیت های  طرفین بحث و تبادل نظر شد. در ابتدای جلسه دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم به معرفی فعالیتها و حوزه های عملکردی جهاددانشگاهی پرداخت، وی ابراز  امیدواری کرد با استفاده از امکانات و ظرفیت های طرفین و نقاط مشترک ، قدم های خوبی در جهت گسترش همکاری ها و فعالیتهای فیمابین برداشته شود.
در ادامه این جلسه محمد رستمی معاون آموزشی جهاددانشگاهی بیان کرد: این معاونت در گروهای آموزشی مختلف چه در سطح عمومی و چه سازمانی یا همان دوره های ضمن خدمت، در حال فعالیت  و ارائه خدمات است.
وی افزود معاونت آموزشی جهاددانشگاهی می تواند در حوزه توانمند سازی کارکنان همکاری های خوبی با شرکت مخابرات داشته باشد، وی  همچنین خاطر نشان کرد جهاددانشگاهی در حوزه های زیر ساختی، مخابراتی به صورت عمومی دورهایی را در حال برگزاری دارد و تمایل  دارد نسبت به برگزاری دوره های تخصصی و پیشرفته  حوزه مخابرات با همکاری شرکت مخابرات  اقدام نماید، بدین صورت که با همکاری متخصصین این شرکت دوره ها تدوین و اجرا گردد.
در ادامه جلسه نیز یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری سازی و اشتغال جهاددانشگاهی بیان کرد: فعالیت های سازمان تجاری سازی و اشتغال جهاددانشگاهی در مراکز و پارکهای علم وفناوری  در سراسر کشور به صورت شبکه های است، بدین صورت که طرح ها در قالب ها و شکل های  مختلف در هر کدام از این مراکز و پارکها قابلیت اجرایی شدن را دارند.
وی افزود سازمان تجاری سازی و اشتغال جهاددانشگاهی استان قم نیز با توجه به ظرفیت های موجود امکان دریافت ایده ها، طرح ها و پیشنهادات در حوزه های مختلف از جمله مخابرات ر ا دارا است و می تواند پشتیبانی  و مشاوره های  لازم از مرحله دریافت ایده تا تبدیل آن به محصول و در انتها ورود به بازار  را انجام دهد.
 معین دادخواه مدیر حوزه ریاست و مسئول حوزه آسیب های اجتماعی در ادامه این جلسه افزود: فعالیتهای معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی بیشتر در حوزه ارتباطی با دانشجویان است، وی افزود این معاونت با حضور در دانشگاهی سطح استان و داشتن شعبات مختلف گستره فعالیت هایی زیادی را در حوزه دانشجویی دارد.
دادخواه بیان کرد: جهاددانشگاهی استان قم با دارا بودن ظرفیت های دو خبر گزاری ایسنا و ایکنا آمادگی این را دارد اخبار های سطح استان را در حوزه های مختلفت تحت پوشش قرار دهد.
محمد حاج عینی مدیر مخابرات استان قم گفت : فعالیت ها و دوره های آموزشی مخابرات در حال حاضر به صورت متمرکز از طریق شرکت مادر تخصصی برنامه ریزی و اجرا می شود، که دوره ها بیشتر به صورت مجازی و آنلاین به صورت ویدئو کانفرانس برگزار می گردد.
وی افزود در گذشته همکاری های خوبی با جهاددانشگاهی در خصوص ارائه خدمات به پرسنل شرکت مخابرات در حوزه های آموزشی به خصوص زبان های خارجی صورت گرفته است.  وی تصریح کرد برگزاری دوره های پیشرفته نیز می تواند در گسترش همکاری های آموزشی موثر باشد. وی در ادامه  فعالیتهای انجام شده در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و دستاوردهای آن را بسیارخوب ارزیابی کرد. حاج عینی همچنین گسترش همکاری ها را مستلزم برگزاری جلسات تخصصی در حوزه های مختلف دانست.


نظر شما :