رئیس جهاددانشگاهی قم با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی ، امام جمعه شهر پردیسان دیدار کرد

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۳ کد : ۶۸۰۵۴ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۹۹
حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی قم به همراه معاونان فرهنگی، آموزشی و مدیر سازمان تجاری سازی این نهاد با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی ، امام جمعه شهر پردیسان دیدار کرد.
رئیس جهاددانشگاهی قم با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی ، امام جمعه شهر پردیسان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، حامد حیاتی، رئیس این واحد در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی ، امام جمعه شهر پردیسان که سه شنبه 10 بهمن در  مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی (عجل‌الله) برگزار شد، با اشاره به جمعیت ساکن در  شهر پردیسان و مشاهده احساس نیاز در آن بیان کرد، این شهر در حوزه های مختلف مغفول مانده، از طرفی با توجه به رسالت جهاددانشگاهی این نهاد ظرفیت و پتانسیل لازم را دارست که با کمک دستگاه های دیگر با استفاده از این ظرفیت ها خدماتی را ارائه دهد.
محمد رستمی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی قم در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری دوره ها به صورت خصوصی از نظر اقتصادی هزینه بالاتری را بر خانواده ها تحمیل خواهد کرد، بیان کرد در صورتی که فضا جهت ارائه دوره ها و اموزش ها مهیا باشد می توان آموزش ها را با هزینه هایی به مراتب پایین تر به متقاضیان ارائه نمود، وی ادامه داد از طرفی با توجه به فاصله شهر پردیسان با مرکز شهر قم توسعه فعالیت ها در سطح کل استان نیز از مسولیت های جهاددانشگاهی است که تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهد داد.رستمی در ادامه عنوان کرد جهاددانشگاهی می تواند به عنوان بازویی در توسعه  آموزش های شهروندی در شهر پردیسان باشد.
علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم با اشاره به فعالیت دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در جهاددانشگاهی استان قم آمادگی خود را جهت انتشار اخبار در حوزه های مختلف علی الخصوص فعالیت های صورت گرفته در مسجد مقدس جمکران را اعلام نمود، وی همچنین با اشاره به تجربه جهاددانشگاهی در حوزه دفاتر تسهیلگری در دو منطقه از استان قم بیان کرد جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف اجتماعی می تواند فعالیت کند و به بررسی مطالبات مردم بپردازد.وی همچنین وجود مرکز افکار سنجی ایسپا را جهت دریافت پیشنهادات و مطالبات عموم ساکنین شهر پردیسان موثر دانست.
در ادامه یاسر شریفی مدیر مرکز اشتغال و نواوری جهاددانشگاهی  به معرفی مرکز اشتغال جهاددانشگاهی و فعالیت های صورت گرفته در آن پرداخت، وی در ادامه بیان کرد: جهاددانشگاهی در حوزه مشاغل خانگی و تجاری سازی اشتغال فعال بوده و بالغ بر 1700نفر را از مرحله ایجاد شغل، ورود به بازار مشاوره و راهنمایی نمود. شریفی تصریح کرد شهر پردیسان با توجه به سبک معماری و  جمعیت ساکن در آن بستری مناسب جهت توسعه مشاغل خانگی  است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی، امام جمعه پردیسان در ابتدا به معرفی آماری از شهر پردیسان، ظرفیت ها و خلع های موجود در آن پرداخت، وی با اشاره به جمعیت 300 هزار نفری ،شهر پردیسان را ترکیب جمعیتی منحصر به فرد بیان نمود که بیشتر آن را جوانان تشکیل می دهد. ایشان در ادامه اعلام آمادگی کرد در صورت ارائه برنامه ها از سوی جهاددانشگاهی همکاری لازم از سمت دفتر صورت خواهد پذیرفت.وی مساجد و فضای های آموزشی موجود در آن و همچنین دانشگاه های سطح شهر پردیسان را به عنوان فضایی مناسب و قابل ارائه توسط این دفتر جهت برگزاری دوره های آموزشی برشمرد.

کلید واژه ها: دیدار امام جمعه پردیسان


نظر شما :