معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد:

دستاوردهای جهاددانشگاهی منشاء امید در جامعه است

۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴ کد : ۶۶۲۴۲ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۵
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید و تصریح کرد: دستاوردهای جهاددانشگاهی به ویژه اقدامات پژوهشگاه رویان و وجود شخصیت‌های برجسته‌ای همچون دکتر آشتیانی که خود نمونه‌ی بارز امید در جامعه است باید به جامعه منتقل شود.
دستاوردهای جهاددانشگاهی منشاء امید در جامعه است

به گزارش روابط ‌عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد، در گردهمایی رؤسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی که امروز ۲۲ آذرماه در دانشگاه قم برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و تشکر از میزبانی مجموعه جهاددانشگاهی قم اظهار کرد: نقش آفرینی جهاددانشگاهی در زمینه سازی مشارکت حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است و می‌توان گفت هر انتخابات ایران اسلامی شب قدری در نظام اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به بزرگداشت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان و سلول‌های بنیادی درایران، خاطرنشان کرد: باید به لزوم استفاده از سرمایه‌های ملی جهاددانشگاهی در زمینه‌های علمی اهتمام ورزید.

دکتر فارسی ضمن تقدیر از مقاومت مردم غزه در جریان طوفان‌الاقصی برای مردم مسلمان غزه‌آرزوی پیروزی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: هم‌افزایی و اشتراک‌گذاری اطلاعات مدیران در شبکه ملی جهاددانشگاهی در خصوص ارایه راهبرد در حوزه‌های پژوهش و فرهنگی، آموزشی، پشتیبانی در راستای تهیه برنامه تحول جهاددانشگاهی بسیار تاثیر گذار است.

دکتر فارسی اظهار کرد: این گردهمایی در واقع از روی مد نیست؛ بلکه عرصه‌ای برای تهیه سند تحول و چشم‌انداز آینده این نهاد انقلابی است که این مهم در گرو درگیر شدن تمام اجزای جهاددانشگاهی است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید و تصریح کرد: دستاوردهای جهاددانشگاهی به ویژه اقدامات مرکز درمان ناباروری رویان و وجود شخصیت‌های برجسته‌ای همچون دکتر آشتیانی که خود نمونه‌ی بارز امید در جامعه است وباید به جامعه منتقل شود.

گفتنی است، گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی صبح امروز چهارشنبه 22 آغاز شد و تا 23 آذرماه ادامه دارد.

 

شایان ذکر است، مراسم انتخاب پژوهشگران برتر این نهاد فردا پنجشنبه ۲۳ آذرماه در روز دوم این گردهمایی برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: گردهمایی روسای واحد‌های سازمانی جهاد دانشگاهی در قم - ۱۴۰۲


نظر شما :