دیدار رییس جهاددانشگاهی با آیت‌الله حسینی بوشهری/مسئولان موضوع انتخابات را جدی‌تر بگیرند

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۵ کد : ۶۶۲۴۰ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۰
دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو تاکید کرد: مسئولان موضوع انتخابات را جدی‌تر بگیرند تا با همکاری همه بخش‌ها مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات آتی افزایش یابد.
دیدار رییس جهاددانشگاهی با آیت‌الله حسینی بوشهری/مسئولان موضوع انتخابات را جدی‌تر بگیرند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، صبح چهارشنبه ۲۲ آذرماه دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد این نهاد در سفر به استان قم، با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

رییس جهاددانشگاهی در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بیگناه غزه اشاره کرد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر غده سرطانی رژیم صهیونسیتی در غزه ریشه کن شود و ان‌شاءالله بزودی در قدس نماز را به امامت رهبر انقلاب بخوانیم.

وی در ادامه با توجه به در پیش بودن انتخاب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به اقدامات فرهنگی جهاددانشگاهی توسط مرکز افکارسنجی ایسپا و خبرگزاری های ایکنا و ایسنا این نهاد اشاره کرد و گفت: مسئولان موضوع انتخابات را جدی‌تر بگیرند تا با همکاری همه بخش‌ها مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات آتی افزایش یابد.

وی از علما، مسئولان و نخبگان خواست تا اهمیت انتخابات را برای مردم تببین کنند و گفت: همچنین رسانه‌ها نیز نقش ویژه‌ای در این فضاسازی دارند که رسانه‌های ایسنا و ایکنا جهاددانشگاهی به صور ویژه به آن می‌پردازند.

دکتر مسلمی نائینی در بخش دیگری از سخنانش به ارایه گزارشی از اقدامات جهاددانشگاهی طی سالیان بعد از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: جهاددانشگاهی بر اساس اعتقادات دینی و اعتقاد بر خودکفایی کشور شکل گرفته و با تاکید بر شعار ما می‌توانیم در چهار دهه گذشته خدمات چشمگیری انجام داده است.

دکتر مسلمی نائینی به اقدامات چشمگیر این نهاد در حوزه‌های آموزشی، فنی و مهندسی، سلول‌های بنیادی، فرهنگی، پژوهشی، علوم انسانی و... اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی در این حوزه‌ها کارهای بزرگی انجام داده است. همچنین این نهاد در دوران دفاع مقدس خدمات بسیاری در حوزه‌های فنی و مهندسی و صنایع نظامی و پشتیبانی از جبهه‌ها داشت که ثمره آن تقدیم بیش از ۱۰۰ شهید به نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

وی یکی از چالش‌های پیش روی کشور را این دانست که جامعه به سمت سالمندی پیش می‌رود و با مسایل مبتلابه آن در آینده اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که جهاددانشگاهی در رابطه با این حوزه انجام داده بحث درمان ناباروری است که در این راستا ۱۰ درصد از مراکز درمان کشور در این رابطه متعلق به این نهاد است و حدود ۵۰ درصد از مردم کشور برای حل این مشکل خود به مراکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی مراجعه می‌کنند.

وی یادآور شد: در حوزه اقدامات فرهنگی، میز مطالعه آمریکاشناسی و نظام سلطه در جهاددانشگاهی برگزار شده است و در آینده نیز مرکز ملی تحقیقات مغز را راه اندازی خواهیم کرد.

کلید واژه ها: آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری گردهمایی روسای واحد‌های سازمانی جهاد دانشگاهی در قم - ۱۴۰۲ رئیس جهاد دانشگاهی


نظر شما :