فعالیت های فرهنگی از اولویت های جهاد دانشگاهی قم است

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۰:۱۹ کد : ۶۶۱۱۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۲
سرپرست جهاد دانشگاهی استان قم در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری گفت: با توجه به ظرفیت های فکری و فرهنگی در استان قم، فعالیت در حوزه فرهنگی یکی از اولویت های مهم واحد استان قم می باشد.
فعالیت های فرهنگی از اولویت های جهاد دانشگاهی قم است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، حامد حیاتی سرپرست این واحد، در این دیدار اظهار داشت: جهاد دانشگاهی استان قم فعالیت ها و خدمات بسیاری را در حوزه های مختلف بر عهده دارد که با توجه به ظرفیت های فکری و فرهنگی در این استان، فعالیت در حوزه فرهنگی یکی از اولویت های مهم واحد استان قم می باشد.

وی گفت: جهاد دانشگاهی قم در نظر دارد در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی و استانی و هییت رئیسه جهاد دانشگاهی کشور در ۲۲ ام و ۲۳ ام آذرماه از پوستر پنجمین جشنواره ملی مهدویت که در سال پیش رو به همت جهادگران این واحد به صورت بین المللی برگزار می شود، رونمایی کند.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان قم با بیان اینکه این گردهمایی برای نخستین بار به میزبانی جهاد دانشگاهی استان قم برگزار می شود، افزود: میهمانان و روسای جهاد دانشگاهی می توانند با حضور در این گردهمایی از ظرفیت های مذهبی و دیدار با مراجع عظام تقلید نیز بهره ببرند.

آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت جهاد گران جهاد دانشگاهی استان قم اظهار داشت: گردهمایی روسای واحدهای سازمانی و استانی جهاد دانشگاهی کشور برای استان قم موثر است.

وی ادامه داد: امیدواریم جهاد دانشگاهی در پیمایش میزان مشارکت مردم در انتخابات جمهوری اسلامی بتواند نقش آفرین بوده و چراغ راهی برای سایر سازمان ها باشد و گام مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات و افزایش رضایت از نظام بردارد.

کلید واژه ها: آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری


نظر شما :