صدور الکترونیکی گواهینامه های آموزشی جهاددانشگاهی در قم

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۵ کد : ۶۵۴۶۲ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۷۶
سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم، از الکترونیکی‌شدن گواهینامه ها در راستای تحقق دولت الکترونیک و صحّت سنجی برخط در حوزه آموزش خبر داد.
صدور الکترونیکی گواهینامه های آموزشی جهاددانشگاهی در قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر حامد حیاتی با اشاره به تحولاتی که در حوزه صدور گواهینامه در این نهاد انقلابی انجام شده، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و در راستای هوشمندسازی خدمات این نهاد، تمام فرآیند صدور گواهینامه ها در حوزه برنامه های آموزشی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی گواهینامه پایان دوره های آموزشی با هدف بهره گیری مناسب از زیرساخت های الکترونیکی، افزایش کیفیت و صرفه جویی در وقت، به صورت الکترونیکی از طریق سامانه یکپارچه آموزشی رویش صادر خواهد شد.

*گواهینامه بدون QR فاقد مجوز معاونت آموزشی و کارآفرینی
سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم، با تاکید براینکه از این پس گواهینامه ها در این واحد به صورت کاغذی چاپ نخواهد شد، تصریح کرد: برای اصالت و اعتبارسنجی گواهینامه ها با اسکن QR CODE ممکن است و گواهینامه های بدون این مهم، فاقد مجوز معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی است.

حیاتی با تأکید بر اینکه برگزاری تمامی دوره ها در معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم به استناد مجوزهای صادرشده از معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی است، گفت: شماره مجوزهای دریافتی نیز در تمامی گواهینامه های الکترونیکی ثبت و این شماره از دیگر موارد اصالت سنجی گواهینامه های صادره به شمار می رود.

* امکان ترجمه رسمی گواهینامه جهاددانشگاهی

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم ادامه داد: سازمان ها، دستگاه ها و نهادها نیز می توانند از این پس صحت گواهینامه های دریافتی را از طریق QR CODE بررسی نمایند.

حیاتی در پایان با تاکید براینکه جهاددانشگاهی به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کشور مورد اعتماد مردم و سازمان های مختلف است گفت: سابقه بیش از 40 سال فعالیت این نهاد انقلابی باعث شده تا در زمینه آموزش های مختلف پیشرو باشد و علاوه بر اعتبار ملی گواهینامه های صادره، امکان ترجمه رسمی این گواهینامه ها در دارالترجمه های رسمی و ارائه آنها در خارج از کشور نیز وجود دارد.

کلید واژه ها: گواهینامه معتبر جهاد دانشگاهی


نظر شما :