همایش در مسیر موفقیت برگزار شد

۰۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰ کد : ۶۵۳۲۰ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۲۱۰
همایش "درمسیر موفقیت" با حضور جمعی از تولیدکنندگان موفق و کارآفرین استان قم به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی قم، گروه جهادی لیان، موسسه خیریه فروغ اندیشه و بنیاد برکت استان قم با هدف توانمندسازی تولیدکننده های خرد و نوپا جهت حضور مؤثر وموفق در رویداد تخصصی لیان برگزار شد.
همایش در مسیر موفقیت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این همایش محمد صابری مدرس توسعه کسب وکار و مدیر مجموعه استارتاپ باحال در خصوص طرز تفکر یک فروشنده موفق و ایجاد نگرش مثبت در فروش به صحبت پرداختند و در ادامه همایش آقای علی رضوانی تبار از مشاورین کسب وکار در استان قم نیز تکنیک های فروشنده موفق فروش و نحوه ایجاد بازار و کانال توزیع فروش و برندسازی محصولات را برای حاضرین در همایش ارائه نمودند.

این همایش با شرکت بالغ بر 60 نفر از متقاضیان کسب وکار و واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان کهک روز پنج شنبه مورخ 2 آذرماه در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم برگزار شد.

همچنین در ابتدای این همایش یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان "ستفا" شعبه قم توضیحاتی در خصوص برنامه ریزی انجام شده جهت همکاری های جهاد دانشکاهی قم در برگزاری رویداد تخصصی لیان ارائه نمودند و نیز توضحیاتی در خصوص خدمات ارائه شده توسط مرکز مشاوره کسب وکار جهاددانشگاهی قم به واحدهای تولیدی و اقتصادی ارائه دادند.

در پایان همایش سرکار خانم موسوی مدیر گروه جهادی لیان و دیبر رویداد لیان نیز: توضیحاتی در خصوص مقررات حاکم بر رویداد و نیز نحوه حضور و شرایط حضور در رویداد را به شرت کنندگان ارائه نمودند.

شایان ذکر است در بخشی از این همایش یکی از واحدهای تولیدی موفق  که تجارب حضور در نمایشگاه های متعدد را داشتند، تجارب قبلی خود را با حاضرین در همایش به اشتراک گذاشتند.

کلید واژه ها: همایش


نظر شما :