تفاهم نامه آموزشی جهاد دانشگاهی و موسسه جامعه آل البیت منعقد شد

۰۴ آبان ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۶ کد : ۶۳۸۴۰ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۸۶
روسای جهاد دانشگاهی واحد استان قم و موسسه جامعه آل البیت در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری‌های آموزشی امضا کردند.
تفاهم نامه آموزشی جهاد دانشگاهی و موسسه جامعه آل البیت منعقد شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم،  در این دیدار حامد حیاتی سرپرست این واحد سازمانی به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت و اظهار امیدواری کرد بتوان با همکاری موسساتی همچون جامعه آل البیت و جامعه المصطفی العالمیه رویدادهای فرهنگی و انقلابی در سطح بین المللی برگزار کرد.

 حجت الاسلام البقشی رئیس موسسه جامعه آل البیت در این دیدار اظهار داشت: در این دانشگاه بیش از ۵۰ ملیت از طلاب مشغول به تحصیل هستند و دانشکده های فقه و اصول، کلام، معارف، قرآن و حدیث، ادبیات و علوم اسلامی، بخش مجازی، مرکز زبان و ترجمه و مرکز قرآن و عترت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز مهارت ها برای دوره های کوتاه مدت افزود: برنامه های تبلیغی در کشورهای مختلف توسط این موسسه انجام می شود، همچنین فعالیت های این موسسه به زبان عربی است.

وی بیان کرد: برای تربیت طلاب چهار برنامه ارائه می شود که شامل برنامه های تربیتی، آموزشی در رشته های الهیات و علوم انسانی، آگاهی به زبان و مهارت ها می شود‌.

در ادامه علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم اظهار داشت: این اداره می‌تواند در حوزه‌های ایده پردازی کمک‌های لازم را ارائه دهد که از برگزاری کارگاه های خلاقیت و ایده پردازی تا برگزاری رویدادهای مشترک در حوزه فناوری و کسب و کار را شامل می شود.

در ادامه محمد رستمی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم گفت: با انجام تحقیقات لازم در شناسایی آموزش های مورد نیاز موسسه آل البیت می توانیم دوره های هدفمند و کاربردی ویژه موسسه را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد تلاش دارد که آموزش ها از صنعت و کسب و کار جدا نباشد، افزود: جهاد می تواند در قالب کانون ارزیابی و توسعه، شایستگی مدیران، آموزش مدیران موسسه را مورد بررسی قرار دهد.

وی بیان کرد: در زمینه تولید و تامین محتوای آموزشی و همچنین تامین اساتید می‌توانیم همکاری لازم را با موسسه داشته باشیم.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم گفت: گواهینامه‌های جهاد دانشگاهی قابل ترجمه و معتبر است و حتی می‌توان با امضای مشترک، گواهینامه با زبان عربی صادر کرد.

کلید واژه ها: موسسه جامعه آل البیت تفاهم نامه آموزشی


نظر شما :