روسای جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان استان قم دیدار و گفتگو کردند

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۲ کد : ۶۲۹۱۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۲۵
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم روز دوشنبه به همراه معاون فرهنگی و مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان این واحد در دفتر رئیس بنیاد نخبگان استان حضور یافت و آمادگی خود و کارکنان جهاد دانشگاهی را جهت افزایش همکاری های دو دستگاه اعلام کرد.
روسای جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان استان قم دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر سیدسعیدرضا منتظری رئیس بنیاد نخبگان استان قم در گفتگو با دکتر حامد حیاتی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: به تیم جهاد دانشگاهی اطمینان داریم و تمام برنامه هایی که با توافق معاونین جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان پیشنهاد می‌شود به اجرا می‌رسد.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم بیان کرد: چند روز پیش در استان اصفهان مشاهده کردم کل امکانات در خدمت برگزاری مراسم جایزه المصطفی بود و تمام دستگاه‌ها پای کار بودند و این باید برای ما در قم الگو باشد.

وی ادامه داد: باید در استان قم نیز رویکردی داشته باشیم که وقتی رویدادی در حال برگزاری است همه پای کار بیایند و کار به بهترین شکل انجام شود.

وی با تاکید براینکه روابط بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی باید از این هم قوی تر شود گفت: هرچه ارادت به رئیس سابق جهاد دانشگاهی و دیگر دوستان داشتیم این ارادت به شما بیشتر و دو چندان هست و این برادری و اطمینان و ارتباط بیشتر خواهد شد.

منتظری ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با جهاد دانشگاهی در طرح های پژوهشی و برش‌های استانی گفت: از شما دعوت می‌کنیم در همایش ملی علامه ذوالفنون حسن زاده آملی که در سالن الغدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود حضور داشته باشید.

منتظری ادامه داد: در این یکی دو هفته تمام تمرکزمان روی این همایش هست که شخصیت های ملی و استانی هم دعوت هستند، بعد تبلیغی این همایش و نحوه برگزاری آن برای ما خیلی مهم است و امیدواریم به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

حامد حیاتی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دغدغه‌مندی رئیس بنیاد نخبگان استان قم گفت: از نیتی که برای هم افزایی دارید سپاسگزارم و این نیت شما تحسین برانگیز است.

حیاتی با اشاره به این که این جلسه به منظور آشنایی بهتر و تسهیل در کارها برگزار شده گفت: جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان استان قم در قالب تفاهم نامه ای همکاری های خود را پی گیری می کردند که این مدت آن منقضی شده است که در صورت تمایل بنیاد نخبگان می توان نسبت به تمدید آن یا انعقاد تفاهم نامه جدید اقدام کرد.

علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این نشست گفت: همراهی بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی به مرتبه‌ای رسیده است که فعالیت ها نه از طریق مکاتبه بلکه بصورت تلفنی هماهنگ و در دستور کار قرار می‌گیرد.

حسینی با اشاره به برگزاری و موفقیت سلسله نشست های کرونا و زندگی مومنانه، بیان کرد: آمادگی داریم سلسله نشست‌های دیگری در موضوعات و معضلات مختلف و میان رشته ای که کشور و استان به آن دچار است با همکاری بنیاد نخبگان و سایر نهادهای علمی استان برگزار کنیم و باری از میان برداریم.

وی بیان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه خبری قم آمادگی دارد ستاد خبری همایش ملی علامه ذوالفنون حسن زاده آملی را عهده دار شود و اخبار قبل و بعد از برگزاری این همایش را تولید کرده در اختیار روابط عمومی بنیاد نخبگان قرار دهند.

کلید واژه ها: بنیاد نخبگان استان قم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم دیدار


نظر شما :