سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد:

ارزیابی و توسعه شایستگی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی در قم به پایان رسید

۰۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۳ کد : ۶۲۶۳۲ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۴۹۳
ارزیابی و توسعه شایستگی پذیرفته شدگان دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ویژه "سازمان امور مالیاتی" توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی در مرکز آموزش‌های تخصصی شماره ۳ این نهاد برگزار شد.
ارزیابی و توسعه شایستگی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی در قم به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، محمد رستمی سرپرست معاونت آموزشی این واحد در جریان برگزاری این برنامه، فعالیت‌های گسترده این نهاد انقلابی در حوزه‌ های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را مورد توجه قرار داد و گفت: جهاددانشگاهی با استفاده از متخصصان با تجربه و اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به طراحی و اجرای کانون‌ های ارزیابی و توسعه در سطح کشور، استان و در دستگاه‌های مختلف اجرایی کرده است.
وی، افزود: در همین راستا 67 نفر از پذیرفته شدگان اولیه استخدام در سازمان امورمالیاتی در استان طی بازه زمانی 29 شهریور الی 1 مهرماه سال جاری توسط ارزیابان کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی مورد ارزیابی گرفتند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی قم، هدف از برگزاری ارزیابی شایستگی را توسعه شایستگی استعدادها، ارزیابی و سنجش نیازمندی‌ های آموزشی، توانمندسازی و حفظ نیروی انسانی کارآمد عنوان کرد.

وی افزود: ایجاد بسترمناسب برای تحقق اصل دانش گرایی، شایسته سالاری و حرفه‌ای گرایی مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب وارتقاء مدیران، فراهم نمودن ساز و کارهای مناسب برای شناسایی و توسعه ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و شایستگی‌های کارمندان مستعد احراز پست‌های مدیریت حرفه‌ای و افزایش انگیزه کارشناسان و کارمندان توانمند از طریق ایجاد فضای رقابتی و عادلانه در انتخاب و انتصاب به پست‌های مدیریت حرفه‌ای از جمله مهمترین اهداف کانون است.

رستمی در پایان بیان کرد: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی دارای گواهی صلاحیت ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه ای دستگاه های اجرایی از سازمان اداری و استخدامی کشور و متشکل از متخصصان مدیریت استعداد، روانشناسان، متخصصان تحلیل اطلاعات و مشاوران منابع انسانی است.

یادآور می‌شود کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران جهاددانشگاهی یکی از مراکز ارزیابی شایستگی سرمایه انسانی سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور می باشد.

کلید واژه ها: کانون ارزیابی شایستگی مدیران دستگاه های اجرایی محمد رستمی


نظر شما :