پیام رئیس جهاد دانشگاهی استان قم به مناسبت روز خبرنگار

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۶۰۹۴۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۸۳
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم تاکید کرد: جهاد تبیین در جنگ شناختی وظیفه سهمگینی است که جامعه خبرنگاران با ایمان به آرمان های انقلاب اسلامی و امید به اعتلای نام ایران عزیز با جان و دل بر دوش گرفته اند، با اعتقاد راسخ به شرع مقدس اسلام و دلبستگی به خاک کشورشان در مطالبه گری و بیان دستاوردها یار و یاور مردم و مسئولین شده اند.
پیام رئیس جهاد دانشگاهی استان قم به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم  متن پیام دکتر محمد حیدری رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در فضایی که مرز باریک خیر و شر در لا به لای کلمات، صدا و تصویر قابل تشخیص نیست، نوید آگاهی، پرتوی درخشان قلب خبرنگارانی است که به قلمشان تعهد دارند.

روز خبرنگار بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی و خبرنگارانی است که از جان خود در راه بیان حقایق و آگاه سازی جامعه گذشتند و روز تلاشگرانی است که در عرصه خبر و اطلاع رسانی و صیانت از حقوق جامعه سهمی ارزنده دارند. 

جهاد تبیین در جنگ شناختی وظیفه سهمگینی است که جامعه خبرنگاران با ایمان به آرمان های انقلاب اسلامی و امید به اعتلای نام ایران عزیز با جان و دل بر دوش گرفته اند، با اعتقاد راسخ به شرع مقدس اسلام و دلبستگی به خاک کشورشان در مطالبه گری و بیان دستاوردها یار و یاور مردم و مسئولین شده اند.

17 مردادماه یادآور ایثار خبرنگارانی است که تعهد به قلم را بر تعهد به نفسشان مقدم می‌دانستند و در این راه به شهادت رسیدند. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صرامی و دیگر شهدای رسانه از خداوند منان موفقیت هر روزه و بیش از پیش خبرنگاران کشورمان را همراه با افزایش ضریب نفوذ و اعتماد مخاطبین که از مهمترین اهداف هر خبرگزاری و خبرنگار است مسئلت دارم.

کلید واژه ها: روز خبرنگار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :